https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1631
۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۱۹

محرم اکبرزاده از صدور بیش از ۱۳۳ فقره پروانه ساختمانی در سه ماهه اول سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، محرم اکبرزاده -شهردار خوی- با اشاره به تسهیل روند صدور پروانه ساختمانی گفت: شهرداری خوی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با تسهیل سازی روند صدور پروانه ساختمانی، زمینه لازم برای ساخت و ساز از سوی شهروندان را فراهم سازد بر همین اساس با نگاهی به روند صدور پروانه ساخت طی سه ماهه اول سال جاری با سه ماهه اول سال گذشته شاهد افزایش چشمگیری در بخش صدور پروانه شهرداری هستیم.

وی افزود: در سه ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۱۳۳ پروانه ساختمانی صادر شده که نسبت به سه ماهه اول سال گذشته از افزایش ۶۸ درصدی برخوردار بوده است.

اکبرزاده تصریح کرد: در سه ماهه اول سال گذشته ۳۱ هزار و ۳۹۱ متر مربع زیربنای تعداد پروانه های صادر شده بود که در سال ۹۸ این میزان به ۵۲ هزار و ۳۶۴ متر مربع رسیده و از افزایش ۶۶ درصدی برخوردار بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در مجموع تعداد ۱۷۱ واحد مسکونی پروانه های ساختمانی در سه ماه اول سال ۹۷ صادر شده بود که این تعداد در سال ۹۸ با افزایش قابل توجهی نسبت به مدت زمان سال گذشته به ۲۹۷ واحد رسیده است.

شهردار خوی اظهار داشت: تعداد پروانه های صادره در بافت فرسوده ۳۱ فقره با مساحت عرصه ۶ هزار و ۲۵۸ متر مربع و مساحت عیانی ۱۲ هزار و ۴۷۹ متر مربع بوده و در این بخش نیز گام خوبی در حوزه صدور مجوزهای ساخت و ساز برای بهسازی بافت فرسوده برداشته شد.

اکبرزاده با اشاره به روند افزایش صدور پروانه های ساختمانی خاطرنشان ساخت: شهر خوی دارای ۳۹۲ هکتار بافت فرسوده مصوب بوده، با تسهیل سازی لازم شاهد افزایش خوبی در حوزه پروانه ساختمانی در بافت فرسوده بودیم و در سال ۹۸ نیز این روند با توجه به حمایت شورای اسلامی شهر و تصویب تعرفه های متناسب با مناطق شهری و اعمال تخفیف عوارض صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده، تلاش می کنیم شهروندان عزیز از روند تسهیل سازی بیشتری در ساخت و سازهای بافت فرسوده استفاده نمایند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: