https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2404
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور با اشاره به احکام صادر شده توسط فیفا، به اتفاقات اخیر اشاره کرد و به افشاگری در مورد پشت پرده تبانی در پرونده های حقوقی تراکتور در فیفا پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، مهندس زنوزی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شهادت پرافتخار شهید امیر سلیمانی که یکی از هواداران میلیونی تراکتور بود و اخیراً در مرز آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود به خانواده محترم این شهید والا مقام و مردم ایران و آذربایجان عزیز و به خصوص هواداران باشگاه تراکتور تسلیت گفت.

در پرونده های ما تبانی صورت گرفته است

مالک تراکتور در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی در قضیه شکایت استوکس و اروین پیش آمد، گفت: در پرونده‌هایی که تمام مستندات به نفع باشگاه بود و بازیکنان تمام دستمزد خود را طبق قرارداد دریافت کرده و مستندات آن نیز موجود است، استوکس و اروین بدون اجازه باشگاه به تمرینات ملحق نشده بودند و به طور یک طرفه و بدون دلیل موجه قرارداد خود را فسخ کرده بودند. در جلسه حضوری در استانبول، وکیل (لودویچ دلشات) تمام مستندات را به جزییات بررسی کرد و اطمینان داد که با توجه به تجربه ١٠ ساله خود در ارکان قضایی فیفا، این پرونده ها به نفع تراکتور خاتمه می یابد اما زمانی که منتظر محکومیت این ٢ بازیکن بودیم، با حکم عجیب فیفا علیه باشگاه مواجه شدیم. پس از بررسی لایحه دفاعی ایشان توسط ٣ وکیل ورزشی داخلی و ٢ وکیل کارکشته خارجی، متوجه شدیم لایحه را به طور ناقص ارائه داده است.

در دادگاه سوییس و کمیته اخلاق فیفا این موضوع را اثبات می‌کنم

مهندس محمدرضا زنوزی افزود: چگونه ممکن است وکیلی که ١٠ سال در بالاترین ارکان قضایی فیفا حضور داشته، ابتدایی ترین کار در لایحه نویسی یعنی استناد و استفاده از مستندات کتبی را لحاظ نکند؟ این موضوع را با استفاده از بهترین وکلای خارجی در حال اثبات هستم و عواقب سنگینی در انتظار این وکیل است.

مالک باشگاه تراکتور عنوان کرد: شناختی از این وکیل نداشتم و معرفی ایشان توسط آقای علی خطیر انجام شد که خود اقای خطیر هم توسط نصیرزاده مدیرعامل سابق ماشین سازی معرفی شد. آقای خطیر دوستی دیرینه ای با ایشان دارد؛ حتی در جلسه ای که در قطر برای بازگرداندن استراماچونی مربی استقلال صورت گرفته بود، اقای لودویچ را وکیل اقای استراماچونی معرفی کرده بود که چنین موضوعی اصلا صحت نداشت.

فدراسیون از انتخاب این وکیل پشیمان خواهد شد

مهندس محمدرضا زنوزی اظهار داشت: برای من جای تعجب دارد که چگونه نصیرزاده و خطیر توانستند مسئولان فدراسیون را قانع کنند تا وکیلی که در خوشبینانه ترین حالت بدون تبانی، ۴ پرونده ای را که برنده قطعی بودیم در فیفا باخته، به عنوان وکیل فدراسیون در پرونده ویلموتس انتخاب کند.

نقش نصیرزاده در اتفاقات اخیر

مالک باشگاه تراکتور خاطر نشان کرد: آقای نصیرزاده از مقصران اصلی این اتفاقات و همچنین پرونده های بوجود آمده برای باشگاه ماشین سازی است. به ایشان اعتماد کردیم که با توجه به سبقه حقوقی که در فوتبال ایران داشت، کار تنظیم و تایید قراردادهای بازیکنان خارجی ما را نیز انجام بدهد. متاسفانه پس از بررسی متوجه شدیم بسیاری از بندهایی که در این قراردادها لحاظ کرده بود، از نظر فیفا غیرقابل استناد است. همچنین پرونده هایی در باشگاه ماشین سازی در فیفا داریم که با سهل انگاری ایشان به نفع بازیکن ها رای گرفته شده است. برای نمونه بازیکن اسکاتلندی فصل پیش ما با استفاده از ضبط صدای ایشان برنده پرونده شکایت در فیفا شده است. این در صورتی است که نصیرزاده اعلام کرده بود توافق و فسخ با این بازیکن صورت گرفته است.

وی درباره علی خطیر گفت: آقای خطیر اگر اتفاقاتی که در زمان مذاکره با مربی ایتالیایی در فصل گذشته رخ داد و باعث شد قیمت این مربی، یک ساعته ٢ برابر بشود را بازگو کنم، دیگر آبرویی برای شما در این فوتبال نمی ماند.

مهندس زنوزی افزود: موضوع تعجب برانگیز این بود که نصیرزاده بدون اطلاع هیات مدیره وکالت پرونده جدید باشگاه ماشین سازی در فیفا را نیز به آقای لودویچ داده بود. در آن پرونده نیز با وجود داشتن مستندات تفاهم نامه با بازیکن که خود نصیرزاده آن را انجام داده بود؛ باز هم رای به ضرر باشگاه اعلام شد.

وی ادامه داد: هیچ شناختی از آقای خطیر و لودویچ نداشتم. آقای نصیرزاده با معرفی این آقایان باعث بوجود آمدن این اتفاقات شد. این موارد پاره ای از دلایل برکناری آقای نصیرزاده از مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی بود.

توصیه مهم و ضروری به تمام باشگاه ها علی الخصوص استقلال

محمدرضا زنوزی عنوان کرد: تمام باشگاه ها، مخصوصاً استقلال، باید پشت پرده مسائل را بررسی کنند؛ مخصوصا در مورد خرید بازیکن و شکایت هایی که از طرف فیفا انجام می شود. احساس می کنم یکسری تبانی و پشت پرده وجود دارد که خوشبختانه من متوجه آن شدم. البته دیر فهمیدم ولی به قول معروف جلوی ضرر را هر زمان بگیری سود است.

وی افزود: باید دلایل اینکه چرا تمام پرونده های فیفا به ضرر باشگاه های ایرانی یا کل فوتبال ایران رای صادر می شود را با رجوع به پرونده های قبلی باشگاه ها و جستجوی نقش افراد داخلی در آنها را به صورت کامل بررسی و کارشناسی حقوقی و حتی کارآگاهی شو.د. ضمنا مطالب فوق در رسانه ها، سایتها و نشریات معتبر اروپایی هم بصورت گسترده حتما کار خواهد شد که تمامی فوتبالی های دنیا در جریان قرار بگیرند.

مالک تراکتور اظهار داشت: البته اگر لازم دانستم، باز هم در مورد موارد فوق روشنگری خواهم کرد تا مسائلی که گریبانگیر این فوتبال شده بلکه اصلاح شود و افراد فوق خود را جمع و جور کنند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: