https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1762
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

مدیر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خوی گفت: با برگزاری همزمان جشنواره های بین المللی شمس تبریزی، آفتابگردان و شب فرهنگ و هنر خوی، قصد داریم جلوه مناسبی از فرهنگ و هنر دارالمومنین خوی ارائه کنیم.

به گزارش آدلین نیوز، علی اکبر چیت ساز خویی -مدیر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خوی- گفت: جشنواره های محلات شهرداری خوی طی روزهای پایانی هر هفته با حضور گروه های هنری خویی و با اجرای برنامه های شاد و مفرح در مناطق و پارک های مختلف شهر در حال اجرا هستند.

وی افزود: «چهارشنبه های کُمدی» و ویژه برنامه «مسابقه در مسابقه» جزو برنامه هایی هستند که طی روزهای پایانی هفته در آمفی تئاتر پارک ملت خوی با رویکرد نشاط آوری و افزایش فضای مفرّح برای خانواده های خویی از سوی هنرمندان این شهرستان اجرا می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: تئاتر خیابانی «معرکه پهلوان» نیز جزو یکی از برنامه های هنری پیش بینی شده بود که در پنج پارک سطح شهر خوی یعنی پارک های ملت، مقابل امامزاده، لاله شهانق، مریم و سلامت شهر خوی با هدف آشناسازی بیشتر کودکان و نوجوانان با آثار سوء مصرف مواد مخدر به عنوان یکی از ناهنجاری های اجتماعی اجرا شد.

چیت ساز تصریح کرد: پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی نیز در راستای ایجاد انگیزه بیشتر ورزشی، سلامت جسمی، استعدادیابی و ترویج ورزش های گروهی برای افزایش روحیه مشارکت پذیری بین نوجوانان محلات مختلف شهر خوی در حال اجرا بوده و ثبت نام گروه های فوتبال محلات نیز از ۱۵ تیر تا پایان هفته اول مرداد ماه صورت می گیرد.

مدیر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خوی ابراز داشت: مسابقات تیم های فوتبال محلات خوی طی مرداد ماه با حضور بیشترین تعداد بازیکن نوجوان این شهرستان، بزرگ ترین رویداد فوتبال کودکان و نوجوانان خوی را همچون سال گذشته رقم می زند.

این مقام مسئول شهرداری خوی با اشاره به اینکه نمایشگاه اختصاصی کودک و خانواده نیز در کنار اجرای برنامه‌های مختلف هنری در محوطه پارک ملت در حال برگزاریست گفت: غرفه‌های مختلفی همچون بازی های هوشی، نقاشی کودکان، خانه محله شهرداری، عروسک گردانی، موسیقی کودکان و کتاب در کنار غرفه های توانمندی های بانوان و سوغات استان های مختلف کشور ایجاد شده و به ارائه برنامه های مختلف در این غرفه ها برای خانواده ها و کودکان می پردازند.

چیت ساز با اعلام برنامه های نیمه دوم مرداد ماه افزود: برگزاری جشن شب های فرهنگ و هنر خوی به مدت یک هفته و جشنواره بزرگ آفتابگردان نیز طی نیمه دوم مرداد ماه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با حضور هنرمندان برجسته کشور در دارالمومنین خوی برگزار می شود و قصد داریم امسال جشنواره های آفتابگردان و شب فرهنگ و هنر خوی با تنوع بیشتر و بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.

مدیر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خوی خاطرنشان ساخت: با توجه به همزمانی برگزاری جشنواره های شمس تبریزی، آفتابگردان و شب فرهنگ و هنر طی مرداد ماه سال جاری، شاهد اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری در سطح شهر خواهیم بود و تلاش می کنیم تا با توجه به حضور میهمانان داخلی و خارجی و مدیران سطوح مختلف استانی و کشوری، جلوه مناسبی از فرهنگ و هنر شهر خوی ارائه کنیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: