https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3225
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۲

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته بیش از یک‌هزار و ۳۶۳ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان اجرا شده است.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از ارومیه نیوز، علیرضا شیخی با بیان این مطلب اظهار داشت: از مقدار شبکه گذاری اجرا شده در سال گذشته، ۲۱۳ کیلومتر مربوط به بخش شهری، یک هزار و ۸۰ کیلومتر مربوط به بخش روستایی و ۶۹ کیلومتر نیز مربوط به بخش صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: اهمیت این حجم از شبکه گذاری گاز در آذربایجان غربی، زمانی مهم و ارزشمند محسوب می گردد که بدانیم اکثر روستاها و شهرهای باقی مانده استان در مناطق کوهستانی و صعب العبور قرار دارند و شبکه اجرا شده و خطوط تغذیه در دل رودها، دره ها و کوه های سر به فلک کشیده اجرا شده است.

شیخی با بیان اینکه تعدادی از روستاها به شهر تبدیل شده اند، افزود: با این تغییرات در تقسیمات کشوری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی آذربایجان غربی به ۷۸ درصد و در بین خانوار شهری به ۹۹.۶ درصد رسیده که هدف کارکنان شرکت گاز استان، تبدیل کردن آذربایجان غربی به استان سبز کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: بسیاری از روستاها، خصوصاً روستاهای مرزی استان هم اکنون در دست عملیات گازرسانی قرار دارند که این امر نه تنها در امنیت مرزی و رفاه مرزنشینان تاثیرگذار است بلکه از قاچاق سوخت نیز جلوگیری کرده و به اقتصاد کشور کمک می کند.

وی در پایان، خاطر نشان ساخت: در همین راستا، دولت نیز باید توجه ویژه ای برای گازرسانی به مناطق مرزی کشور داشته باشد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: