https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1890
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت، ۴۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی متنوع با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معنوی در مناطق ۵ گانه ارومیه اجرا می شود.

به گزارش آدلین نیوز، علی اصغر احمدزاده با اشاره به آغاز دهه ولایت و امامت اظهار داشت: به مناسبت عید سعید قربان، جشن شادی به مدت سه روز در پارک ساعت برگزار گردید که با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شدیم.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جشن بزرگ غدیر طی هفته جاری در پارک ائللرباغی ارومیه خبر داد و گفت: به همین مناسبت مراسم آتش بازی و کارناوال های شادی نیز در ارومیه اجرا می شود.

وی همچنین به برگزاری سلسله مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی به مناسبت دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: برنامه های فرهنگی در فرهنگ سراها و پارک های سطح شهر ارومیه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، ۲۰ مسجد و بوستان های شهر با نگاه محله محور اجرا می شود.

احمد زاده تصریح کرد: با همکاری خوب مساجد و شهرداری ارومیه، نیایش و مراسم روح افزا و پر فیض دعای عرفه برگزار شد.

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه با اشاره به فضاسازی شهر ارومیه به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت، بیان کرد: بیش از ۲۰ اِلِمان مناسبتی به مناسبت این روزهای فرخنده در نقاط مختلف سطح شهر به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه نصب شده و برچسب های مزین به نام حضرت علی(ع) نیز بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه نصب می شود.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در طول ایام دهه امامت و ولایت، ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف شهر ارومیه بر پا می شود و مجموعه شهرداری ارومیه امیدوار است این برنامه ها موجبات رضایت خاطر شهروندان را در ایام پر خیر و برکت ماه ذیحجه فراهم آورد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: