https://adlinnews.ir

شناسه خبر :177
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

یک شرکت اروپایی اتوی هوشمندی با بهره‌گیری از فناوری OptimalTEMP تولید کرده است که حتی اگر اتوی روشن روی لباس به مدت زیاد قرار گیرد، پارچه آسیبی نخواهد دید.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمپانی فیلیپس اتوی بخار هوشمند خود را در حوزه لوازم خانگی و نگهداری البسه معرفی کرد.

اتوی هوشمند GC۸۶۵۰ از فناوری Silent Steam بهره می برد که می تواند بدون هیچگونه صدایی، بیشترین بخار را برای اتوکشی به کاربر تحویل دهد. این فناوری جدید، برای کاهش صدای تولید شده از فیلترهای خاصی بهره می‌برد و همچنین از یک پلتفرم خاص که به جذب صدا برای کاهش سر و صدای حاصل از عملکرد پمپ بخار کمک می‌کند نیز مجهز است.

قابلیت ویژه این اتو، بهره‌گیری از فناوری OptimalTEMP بر روی آن است. با این فناوری فیلیپس به کاربران قول داده است که حتی اگر اتوی روشن را روی لباس فراموش کردید، پارچه زیرین آن هیچ آسیبی نبیند. در واقع کاربر پس از اتو، نیازی به قرار دادن آن بر روی پایه ندارد و با اطمینان می‌تواند محل را ترک کند!

اتوی انواع لباس‌ها از جین تا ابریشم بدون هیچ تنظیمی، به دلیل داشتن محفظه سیلیکونی بخار قدرتمند از دیگر ویژگیهای این محصول فناورانه است. تخلیه سریع و راحت آب برای جلوگیری از رسوب دستگاه، کاهش مصرف برق با حالت Eco Mode، قابلیت پر کردن محفظه آب در هر زمان که بخواهید و قفل نگهدارنده اتو بر روی پایه از جمله امکانات این اتوی هوشمند محسوب می شود.

این دستگاه با بهره‌گیری از سیستم Safety Auto off در صورت عدم استفاده پس از ۱۰ دقیقه خاموش می‌شود. همچنین تنها ۲ دقیقه انتظار برای ایجاد بخار با استفاده از این دستگاه مورد نیاز است.

پ
برچسب ها:
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: