https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2469
۰۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸ هزار و ۳۷۳ مشترک آذربایجان غربی برای همکاری در پروژه‌های کاهش پیک بار تابستان ۹۹ اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش آدلین نیوز، اکبر حسن بکلو -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی- با اعلام این خبر در ادامه افزود: مجموع تفاهم نامه های همکاری منعقد شده مشترکان با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای پیک بار تابستان امسال، بیش از ۸ هزار و ۳۷۳ مشترک می باشد که از این تعداد بیش از یک هزار و ۳۰۰ مشترک در بخش صنعتی، بیش از ۵ هزار مشترک در بخش کشاورزی، ۵۸۳ مشترک اداری، ۳۹۰ مشترک تجاری، ۱۰۹ جایگاه سی ان اجی و ۳۳ مشترک مولد خود تامین هستند.

این مقام مسئول به پرداخت پاداش همکاری مشترکان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشترکان همکار صنعتی و کشاورزی، سی ان جی، اداری، تجاری و مولد خود تامین در برنامه های پیک بار تابستان سال ۹۸، بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال پاداش همکاری دریافت کردند.

حسن بکلو درباره تمهیدات این شرکت برای مدیریت بار و پیکسایی گفت: سال ۹۸ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با افزایش ۵۰ درصدی جلب مشارکت مشترکان عملکرد مطلوبی در خصوص مدیریت بار داشت که امیدواریم این رویه مطلوب با توجه شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و ضرورت مدیریت مصرف برق امسال نیز ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تاکید کرد: تامین انرژی پایدار هدف مجموعه تلاشگران صنعت برق است و به خاموشی یک دقیقه ای برق نیز راضی نیستیم اما مدیریت مصرف و کاهش پیک بار مصرف تنها با همکاری سازنده مشترکین محقق می شود و برای جلب مشارکت نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه امسال نیز بیش از ۶۰ درصد از مشترکان در بخش های مختلف با امضای تفاهم نامه همکاری خود را در پروژه های کاهش پیک بار تابستان اعلام کرده اند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: