https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2005
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیام امروز برای دشمنان اسلام اشدا علی الکفار و برای دوستان رحما و بینهم و برای مردم کشور پاسداری و سربازی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اثبات خادمی و نوکری برای مردم عزیز است.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در ارومیه نیز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: ما وارثان مکتب عاشورای حسینی و پیشگامان نهضت سرخ شهادت هستیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سی نهمین سالروز آغاز هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس ما ریشه در عاشورای حسینی دارد و ایمان ،هجرت و جهاد سه واژه مقدس الهی است که از قران نشات گرفته و با فرماندهی امام بزرگوار دفاع ما را رنگ و بوی مقدس بخشید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی دفاع مقدس را امتداد اصحاب عاشورا دانست و گفت: عاشورا ثابت کرد که نابرابری عامل ترک میدان جهاد نیست اگر نابرابری نبود پیروزی ها اذعان شمشیر ها بود نه اذعان ایمان و اراده ها.

سردار شهسواری با بیان اینکه ۳۱ شهریور فرصت مغتنمی است برای مرور خاطرات و یادآوری فداکاری ها و ممارثت های هشت ساله دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت ها و ایثارهایی که بدون کمترین حمایت و با دستان خالی از امکانات مدرن یکه و تنها با اتکا به خداوند متعال و اقتدا به مکتب عاشورایی و ایستادگی در برابر تمامیت کفر اتفاق افتاد و پرچم عزت، آزادگی و جوانمردی و حریت را بر قله های انسانیت به اهتزاز در آورد.

وی گفت: امروز فرصتی است برای عرضه گوشه ای از توانمندی های دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با شور حماسی توام با شور انقلابی شجاعت و صلابت و نظم با شکوه سربازان جان بر کف از یگان های ولایت نیروهای مسلح که با اتحاد و همدلی در کنار هم گرد آمدند تا صحنه های به یاد ماندنی از عزت و اقتدار را به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: امروز رهروان عاشق و دلباختگان مکتب حسینی زیر بیرق اسلام برای ادای تکلیف و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین در قالب گردان های رژه رونده از یگان های مختلف نیروهای مسلح گرد هم آمدند تا پیام حماسه امروز که تجدید پیمان سربازی با ولی امر مسلمین و تجدید میثاق با شهیدان است را با ر دیگر اعلام نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام امروز برای دشمنان اسلام اشدا علی الکفار و برای دوستان رحما و بینهم و برای مردم کشور پاسداری و سربازی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اثبات خادمی و نوکری برای مردم عزیز ی است که امام بزرگوار فرمودند این مردم مردمی است که در صدر اسلام نیز همتایی برای آنها متصور نیست.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: