https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2079
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۴:۱۱

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: از ۷۲ روستای پلدشت و نازک علیا، تاکنون به ۳۲ روستا گازرسانی شده و ۱۶۹۶ مشترک از گاز طبیعی برخوردارند.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا شیخی -مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی- در دیدار با مهران صفری فرماندار شهرستان پلدشت ضمن بیان مطلب فوق، افزود: ۵ روستا در چند روز آتی به تعداد روستاهای گازدار این شهرستان افزوده می‌شود تا جمعیت روستایی برخوردار از گاز در این شهرستان به بیش از ۶۰ درصد برسد.

شیخی ادامه داد: علاوه بر این نیز ۱۸ روستای این شهرستان در مرحله اجرای گازرسانی هستند که با اتمام آن، میزان جمعیت برخوردار از گاز طبیعی، به ۸۴ درصد خواهد رسید.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی، ۹۹ درصد روستاهای شهرستان پلدشت تا سال ۱۴۰۰ از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

این مقام مسئول افزود: عملکرد شرکت گاز با تلاش جهادی همکارانم و به‌رغم فشارهای اقتصادی دشمن، گسترده‌تر شده و امسال با هزینه‌ای کمتر از سال گذشته، بیش از ۸۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری داشتیم.

شیخی تصریح کرد: کارایی شرکت گاز استان آذربایجان ‌غربی، بیش از ۷۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته که این نشان از همت تلاش‌گران این شرکت است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: