https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2155
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۷:۵۴

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در پاییز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ شاهد رشد ۳ درصدی در حجم گاز تحویلی به مشترکان بوده ایم.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا شیخی -مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی- با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: در حالی پاییز امسال، یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۲۷ متر مکعب گاز طبیعی به مشترکان استان تحویل داده شده که در پاییز سال ۹۷ مقدار گاز طبیعی تحویلی، یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۴۲۰ متر مکعب بوده است.

وی در خصوص دلایل رشد ۳ درصدی میزان مصرف گاز طبیعی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: توسعه شبکه گازرسانی و گازرسانی به مناطق بی بهره از گاز طبیعی یکی از مهمترین دلایل رشد مصرف گاز در آذربایجان غربی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی اجرا و بالغ بر ۱۴ هزار مورد انشعاب نصب گردیده و بیش از ۴۰ هزار مورد اشتراک پذیری گاز در آذربایجان غربی صورت گرفته است.

به گفته این مقام مسئول، ۹۹.۴ درصد خانوار شهری و ۶۷ درصد خانوار روستایی آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: