https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3052
۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۱۴۹ طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۳۲ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

به گزارش آدلین نیوز، اکبر کرامتی در خصوص برنامه‌های هفته دولت گفت: تعداد ۱۴۹ طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۳۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود که با اجرای این طرح‌ها برای ۷۱۷ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

کرامتی افزود: در این ایام تعداد ۱۳۵ پروژه از مجموع ۱۴۹ پروژه قابل افتتاح، مربوط به بخش مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی است که با اعتبار بالغ بر ۱۳۹میلیارد ریال و اشتغال ۶۳۴ نفر مستقیم آماده بهره برداری شده است.

وی بیان کرد: این طرح ها شامل ۸۴ طرح سیستم های نوین آبیاری با مجموع مساحت ۴۵۶.۴۴ هکتار در سطح آذربایجان غربی، ۲ مورد استخر ذخیره آب با ظرفیت ۵۷۰۰ متر مکعب در شهرستان ارومیه، ۵ مورد پوشش بتنی و سنگی انهار در سطح استان، ۴ مورد انتقال آب با لوله در شهرستان پیرانشهر و یک مورد مرمت، تعمیر و باز سازی ایستگاه پمپاژ، مرمت و بازسازی قنات در شهرستان های شوط و شاهین دژ است.

کرامتی خاطر نشان کرد: تعداد ۲ پروژه از مجموع ۱۴۹ پروژه قابل افتتاح، در مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی با اعتبار بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال و اشتغال ۷۸ نفر مستقیم آماده بهره برداری است که این طرح ها شامل یک طرح مرکز جمع آوری شیر در شهرستان میاندوآب و یک طرح سردخانه با ظرفیت ۲ هزار تن در شهرستان ارومیه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تعداد ۱۰ پروژه عشایری از مجموع ۱۴۹ پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال آماده بهره برداری می باشد که این طرح ها نیز شامل ۵ طرح آبرسانی به ییلاقات عشایری و ۵ طرح مسیر گشایی ایلراه های عشایری است.

وی خاطر نشان کرد: یک طرح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان میاندوآب، از مجموع ۱۴۹ پروژه قابل افتتاح ، با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۵ نفرمستقیم آماده بهره برداری شده است.

کرامتی همچنین تاکید کرد: تعداد یک پروژه سامانه ضد تگرگ از مجموع ۱۴۹ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی، در زیر بخش معاونت بهبود تولیدات گیاهی با اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

در ادامه محمد دیبایی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته دولت و رییس اداره روابط عمومی سازمان به تشریح برنامه های مورد نظر سازمان در ایام بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی پرداخت و اظهار کرد: افتتاح پروژه های شاخص عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی، غبار روبی مزار شهدا، حضور رییس و مدیران سازمان در برنامه های رادیویی و برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری به منظور تببین دستاوردهای بخش کشاورزی، فضاسازی و تبلیغات محیطی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از اهم برنامه های اجرایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی است که به منظور بزرگداشت هفته دولت در سازمان تدوین و برنامه ریزی شده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرایی خواهد شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: