https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2394
۰۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از فوت ۵ نفر در این استان بر اثر مسمومیت الکلی خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، دکتر جواد آقازاده با اعلام این مطلب افزود: ذهنیتی که در حال حاضر در خصوص مصرف الکل به عنوان یک نوشیدنی ضدعفونی کننده بدن از ویروس کرونا به مردم داده شده، اشتباه محض و خسارت های جبران ناپذیری دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار نگران کننده مسمومیت الکلی در آذربایجان غربی عنوان کرد:️ ۲۱ نفر در کل استان به علت سو مصرف الکل دچار مسمومیت شده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از لحاظ تفکیک جنسیتی مسموم شدگان که ۱۹ نفر مرد و ۲ نفر زن بوده اند، اذعان داشت: در حال حاضر ۳ نفر نیز در بیمارستان بستری هستند و ۱۳ نفر هم ترخیصی داشته ایم که در کمال ناباوری در این بین، یک کودک ۵ ساله و یک نوجوان ۱۴ ساله نیز مشاهده می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ️با اشاره به اینکه تا کنون در استان ۵ نفر فوتی به دلیل آمار مسمومیت الکلی داشته ایم خاطرنشان کرد: از مردم عزیز و خانواده ها تقاضا داریم،‌ به هیچ عنوان الکل و محلول های ضدعفونی را در دسترس کودکان و نوجوانان قرار ندهند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: