https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2970
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو و سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان، بهره برداری از طرح آبرسانی به ۲۱ روستای شهرستان ماکو آغاز شد.

به گزارش آدلین نیوز، این طرح با هدف بهبود کیفیت آب شرب این روستاها و همچنین تامین آب شرب شهرک صنایع کوچک ماکو با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدا و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اجرا و با ۲۳ کیلومتر لوله گذاری و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، یک هزار و ۵۲۸ خانوار روستایی با پنج هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ترتیب یافته بود، سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، پروژه های آبرسانی را از جمله پروژه های مهم و زیربنایی عنوان و از همکاری و مشارکت سپاه شهدای استان و سازمان منطقه آزاد ماکو در اجرای این طرح ها قدردانی کرد.

یوسف شمچی با بیان اینکه آب آشامیدنی شهرستان ماکو کاملا استاندارد است، افزود: ‌آب آشامیدنی ارائه شده به مشترکین در ماکو و طرح آبرسانی اخیر صورت گرفته به ۲۱ روستای این شهرستان از استانداردهای سازمان بهداشت و سلامت برخوردار است.

وی هدف از اجرای طرح آبرسانی به ۲۱ روستای شهرستان ماکو را افزایش کیفیت و سلامتی مطابق با پارامترهای بهداشتی عنوان کرد و اظهار داشت:‌ با تغییرات پیش آمده در این پروژه تا ۴۰ سال آینده نیاز آب شرب این روستاها تامین می شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از کاهش قطعی آب در این روستاها با بهره برداری از این پروژه خبر داد و افزود: با اجرای خط انتقال آب صورت گرفته در این پروژه، مشکل آب شرب این روستاها نیز بر طرف گردید.

همچنین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای حصار شهرستان ماکو نیز آغاز شد.

برای اجرای این طرح ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از آن، آب شرب سالم، بهداشتی ۸۹ خانوار با ۴۲۰ نفر جمعیت تامین شد.

شهرستان ماکو دارای ۱۲۰ روستا است که از این میزان ۱۰۰ روستا با ۴۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: