https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2882
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

عصر امروز در یکی از خیابان های ارومیه حادثه عجیبی رخ داد، حادثه ای که در آن یک مرد به سوی همسرش در وسط خیابانی در ارومیه شلیک و او را مجروح ساخت.

به گزارش آدلین نیوز، سرهنگ حسن شیخ نژاد -فرمانده انتظامی ارومیه- در خصوص تیراندازی امروز در یکی از خیابانهای ارومیه افزود: درپی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی در خیابان باکری ارومیه، عوامل انتظامی سریعاً در محل حادثه حضور یافتد.

وی ادامه داد: در این حادثه مشاهده شد که خانم میانسالی به ضرب گلوله از ناحیه دست زخمی شده و ضارب که یه گفته شاهدین همسر وی بوده پس از تیراندازی از محل متواری شده است.

تیراندازی در خیابان باکری ارومیه

اختلافات خانوادگی، دلیل تیراندازی به همسر

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه علت تیراندازی در خیابان باکری ارومیه اختلافات خانوادگی بود، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد ناامنی برای ساکنین محل، دستگیری عامل تیر اندازی در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته که به محض دستگیری متهم فراری، نتایج بررسی های پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: