https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2904
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی از تحقق برنامه دایری خالص دیتای تجاری و کسب رتبه برتر در سطح شرکت مخابرات ایران خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، بر اساس گزارش معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و بر اساس ارزیابی معاونت های شرکت مخابرات ایران منتهی به بهمن ماه ۹۹، در بخش تحقق دایری خالص و نا خالص خدمات دیتای تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه اول شد.

خسروشاهی -معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی- با اشاره به وجود امکانات و بسترهای ارتباطی برای ارائه سرویس دیتای تجاری در سطح استان گفت: سرویس های دیتای تجاری از قبیل MPLS-PTMP-PTP، اینترانت و اینترنت اختصاصی در مناطق مختلف استان قابل ارائه هستند و حوزه معاونت تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی در سال ۹۹ تعاملات و مکاتبات گسترده ای با نهادها، سازمانها و شرکت ها در سطح استان داشته است.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه آذربایجان غربی در این زمینه آمادگی لازم جهت ارایه خدمات لازم در بستر امن فیبر نوری به سازمان ها و مشتریان ارائه کرده، ادامه داد: حوزه تجاری با معرفی سرویس ها و امکانات لازم در بستر فیبر نوری مشتریان و سازمان ها را در جریان آخرین تکنولوژی های ارتباطی در این زمینه قرار داده که با استقبال سازمان ها موفق به جذب مشتریان پر تعدادی شدیم و در همین راستا در جایگاه نخست ارزیابی های شرکت مخابرات ایران قرار گرفتیم.

خسروشاهی از پیگیری ها و حمایت های سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی و تلاش و جدیت همه همکاران حوزه های فنی و مالی قدردانی و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در ادامه با برنامه ریزی بهتر و همت بیش از پیش همکاران در تحقق اهداف و برنامه های شرکت مخابرات ایران موفق باشیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: