https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2620
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، تقویت و حمایت از پایگاه های خبری را از مهم‌ترین وظایف سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی دانست.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در نشست هم‌اندیشی با مدیران پایگاه های خبری و تحلیلی استان که در سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان غربی ترتیب یافته بود، گفت: تقویت و حمایت از پایگاه های خبری یکی از مهم‌ترین وظایف سازمانی ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی است.

امید سیاح افزود: تلاش بر این است که شرایط مناسبی برای رسانه‌ها فراهم آید و از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود که برای رسیدن به این هدف انتظار می‌رود همکاری مبنای کار باشد.

وی با اشاره به اینکه رتبه‌بندی پایگاه های خبری بر اساس ضوابط و شاخص‌های تعیین شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی با هدف ارزیابی کیفی و کمی عملکرد پایگاه های خبری در کشور انجام می‌شود.

رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم فعال و به روز بودن رسانه های آنلاین تاکید کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر به منظور حمایت از رسانه‌های استان بیش از ۲۰ میلیارد ریال در قالب یارانه پرداخت شده است.

سیاح خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۳۵۰ خبرنگار در خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب آذربایجان غربی فعالیت دارند که ۵۰ درصد آنان از بیمه خبرنگاران استفاده می‌کنند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: