https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2933
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بخش عظیمی از آبادانی و پیشرفت‌های کشورمان به برکت مجاهدت جامعه کارگری حاصل شده است.

به گزارش آدلین نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری -فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی- در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری که با حضور مسئول بسیج جامعه کارگری ترتیب یافت، اظهار داشت: کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی‌شک بخش عظیمی از آبادانی و پیشرفت‌های حاصل شده در کشورمان به برکت ایثار و مجاهدت این قشر زحمتکش حاصل شده است.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم(ص)، افزود: حضرت محمد(ص) فرمودند، مزد کارگر را پیش از خشک شدن عرقش بپردازید، بنابراین مسئولان به تاسی از فرمایشات پیامبر(ص) باید در اسرع وقت حتی قبل از خشک شدن عرق آنها حق و حقوق کارگران را پرداخت کنند.

مسئولان کشور برای رفع دغدغه های معیشتی کارگران از هیچ تلاشی دریغ نکنند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی و پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران از هیچ تلاشی دریغ نکنند، چرا که کارگران در این برهه حساس و شرایط دشوار بحران شیوع ویروس کرونا لحظه‌ای از انجام وظایف خود کوتاهی نکردند.

وی عنوان کرد: همچنین در دوران هشت دفاع مقدس خاطرات ماندگار و بی نظیری از قشر کارگری وجود دارد که در خصوص رشادت، شهادت و جانبازی آنان کتاب چاپ شده است.

شهسواری با بیان اینکه تکریم و پرداخت حقوق کارگر باید اولویت کارفرمایان قرار بگیرد، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های امروز مردم آذربایجان غربی، نبود کار برای کارگران است، کارگرانی که ساعت‌ها در پایانه‌های کارگری منتظر ایستاده و گاهی ظهر به صورت مایوس به خانه بازمی‌گردند که این مسائل یکی از بزرگترین مشکل ها برای استان به شمار می‌رود.

معیشت جامعه کارگری بعد از همه گیری کرونا بدتر شده است

وی افزود: در حال حاضر در شرایط کنونی، جامعه استکبار جهانی بزرگترین ظلم را در حق کشور کرده است و تحریم‌هایی را که در حق ایران کرده درباره هیچ کشوری اعمال نشده است که خوشبختانه مردم در مقابل این تحریم‌ها صبور و نجیب بودند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: کارگران پیش از کرونا وضعیت معیشتی مناسبی نداشتند که با شیوع کرونا وضعیت زندگی آنان سخت‌تر از گذشته شده است که در این راستا ۸۰۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم‌درآمد توزیع شد که متاسفانه گره‌گشای فقر مردم نیست.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بی تردید کارگران سرپنجه‌های متصل به بازوان مدیریتی جامعه هستند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: