https://adlinnews.ir

شناسه خبر :465
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

اهالی پایتخت تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار جلد کتاب به طرح کتابخانه مهربانی اهدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ‌ وقتی ایده کتابخانه مهربانی از سوی خانه فرهنگ ایثار و مقاومت مطرح شد کمتر کسی انتظار فراگیری و پیشرفتش را داشت اما این طرح با وجود همه مشکلات و موانعی که پیش رو داشت به خوبی اجرایی شد تا جایی که از جای جای تهران بزرگ برای اهداء کتاب‌های خود با کتابخانه مهربانی تماس می‌گیرند و با اشتیاقی وافر طرح کتابخانه مهربانی را حمایت می‌کنند.

سجاد جابری مسئول بخش کتابخانه مهربانیضمن اعلام اهدا بالغ بر ۲۰ هزار جلد کتاب از سوی مردم تهران به این طرح، درباره محتوا و ماهیت کتاب‌های اهدایی به این طرح گفت: کتاب‌های اهدایی شامل؛ قرآن، کتاب‌های مذهبی، کتابهای داستانی و سرگرمی، کتاب‌های آموزشی است که در خانه فرهنگ ایثار جمع‌آوری شده و پس از تفکیک و دسته‌بندی به مناطق محروم، روستاهای دور افتاده ارسال شده و در میان افراد بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

وی افزود: شاید کتابخانه مهربانی همان قدم کوچک و پله نخست برای مهربانی باشد اما همین قدم کوچک توانسته دل بسیاری از مردمان رنج‌کشیده را شاد کند و لبخند را بر لب‌هایشان بنشاند و از آن گذشته یک ظرف پر از لذت و طهارت را بر روح اهدا کنندگان جاری کند و آرامشی از جنس اطمینان را در وجودشان بکارد.

براساس این گزارش کتابخانه مهربانی بستری است برای آنان که به دنبال کار خیرند. اگر اهل خیر هستید کافی ست به کتابخانه خود نگاهی ببیندازید و کتاب‌هایی که مدت‌هاست بی‌استفاده مانده را به دست کسانی برسانید که به دلیل فقر و نداری از چشمه شیرین و گوارای کتابخوانی دور مانده‌اند.

برای اهداء کتاب‌های مازاد و اضافی خود با کتابخانه مهربانی با شماره ۰۹۰۱۴۹۲۳۱۲۸ و ۷۷۶۰۸۵۶۸ تماس بگیرد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: