https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2962
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۵:۰۷

در حالی که شهروندان ارومیه ای از قطعی طولانی مدت و تا ۱۵ ساعته آب در این شهر ناراضی هستند، مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان، قطعی برق را عامل اصلی این امر عنوان کردند.

به گزارش آدلین نیوز، طی روزهای اخیر، آب بسیاری از مناطق شهر ارومیه از صبح با قطعی و افت فشار مواجه شد.

در حالی که طی روزهای گذشته با رسیدن به ساعات میانی روز، قطعی آب رفع می شد و آب در بسیاری از نقاط شهر وصل می شد، امروز، دوشنبه این امر اتفاق نیفتاد و تا ساعاتی از شب نیز ادامه یافت.

با افزایش زمان قطعی و افت قابل توجه فشار آب، بسیاری از شهروندان ارومیه ای نارضایتی خود را اعلام کردند.

یکی از شهروندان ارومیه ای با اشاره به اینکه قطعی آب طولانی مدت در این روزهای گرم سال طاقت فرساست، گفت: این قطعی نظیر روزهای گذشته بدون اطلاع رسانه ای بوده که قابل قبول نیست.

احمد محمدزاده افزود: آب منزل ما از ساعت ۷.۵ صبح به طور کامل قطع شده و همچنان این قطعی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: امکان آوردن آب از مکان های دیگر برای چندین بار در طول روز نیز وجود ندارد و همین امر مشکل ما را به ویژه در موارد بهداشتی دوچندان کرده است.

دیگر شهروندان ارومیه ای هم شرایط مشابه این شهروند را داشتند و اعلام کردند که این قطعی ها در کنار قطعی برق طی روزهای گذشته، مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

با مراجعه به شماره تلفن ۱۲۲ فوریت های آب آذربایجان غربی نیز مشکل دیگری برای شهروندان ایجاد می شود؛ صف های طولانی در انتظار برای دریافت اطلاعات از اپراتورهای شرکت آب، شهروندان را در این حوزه نیز کلافه تر می کند.

در ابتدای این تماس نیز این پیام ارائه می شود: قطعی های مکرر برق و مصرف نامتعارف آب توسط مشترکان باعث کاهش ارتفاع مخازن و قطعی آب شده که از مشترکان می خواهیم با مدیریت مصرف آب ما را در ارائه خدمات یاری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بخش عمده این قطعی مربوط به قطع برق است، گفت: این امر ما را در تامین آب دچار مشکل کرده است.

وحید مینایی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در حال رفع مشکل هستند و امیدواریم تا فردا، این مشکل به طور کامل مرتفع شود.

با توجه به مشکل قطعی برق طی روزهای اخیر، قطعی آب نیز مشکل بیشتری را برای شهروندان ایجاد کرده در حالی که پیش بینی این موارد می توانست از بروز مشکل برای مردم جلوگیری کند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: