https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3617
۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۰۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای تکمیل رینگ شهری، کریدورها و رسیدن به حداقل ها، ۱۵ زیرگذر یا روگذر باید در این شهر احداث شود.

به گزارش افتخار آذربایجان، توماج وحید افشار با اشاره به اولویت بندی پروژه‌های شهری اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی باید معیارها و شاخص‌هایی نظیر میزان تردد خودرو، بروز تصادفات، استملاک و آزاد سازی و میزان روان سازی بار ترافیک در آن محدوده بررسی کارشناسی شده و سپس اقدام به اجرای پروژه ها شود.

وی افزود: یکی از راهکارهای فرار از ترافیک و تغییر روند ترافیکی ارومیه، اتمام پروژه‌های شهری و ساخت تقاطع غیر همسطح در مسیرهای تعریفی است که برای تکمیل رینگ شهری، کریدورها و رسیدن به حداقل های ترافیک امروز ارومیه، بیش از ۱۵ زیرگذر یا روگذر نیاز است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی باید اولویت بندی شوند، بیان داشت: پروژه‌های عمرانی باید بر اساس اولویت بندی طبق معیارهای تعریف شده معماری و شهرسازی و بر مبنای علمی در شهر ارومیه صورت گیرد.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: شهرداری ارومیه، اولویت بندی پروژه‌های عمرانی را به صورت لایحه جهت تصمیم گیری به شورا ارائه کند.

شایان ذکر است، ترافیک ارومیه روز به روز روند رو به رشدی را طی می کند تا جایی که عموم مردم از به وجود آمدن آن ناراضی بوده و آن را از ناکارآمدی مدیریت شهری می‌دانند که نتیجه‌ای در کار آنان دیده نمی‌شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: