https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3640
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش بیش از ۳۱ درصدی صادرات محصولات تولیدی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، عبدالحمید سرتیپی با اعلام این خبر گفت: طی ۱۱ ماهه منتهی به اسفند ماه سال گذشته بیش از یک میلیون تن انواع محصولات تولید شده در داخل استان به ارزش نزدیک به یک میلیارد و ۴۸۹ میلیون دلار از گمرکات آذربایجان غربی به بازارهای جهانی صادر شده است.

مدیرکل صمت آذربایجان غربی افزود: همچنین در بازه زمانی یاد شده، بیش از ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تن انواع کالاهای بازرگانی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار از گمرکات آذربایجان غربی به بازرهای جهانی صادر شده است که از لحاظ وزنی ۴۳ درصد نسبت به ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ رشد داشته است.

این مقام مسئول یادآور شد: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه، ۳۶۸ هزار و ۶۲۲ تن انواع کالاهای مورد نیاز کشور به ارزش ۸۳۸ میلیون و ۴۸۹ هزار دلار از گمرکات آذربایجان غربی وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی، ۳۵ درصد و از لحاظ ارزشی نیز ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: