https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3001
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کسانی که خود در گرانی‌های بی رویه و عدم کنترل بازار نقش زیادی داشتند، متاسفانه کاندیدای ریاست جمهوری شده اند.

به گزارش آدلین نیوز، دکتر وحید جلال زاده -عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس-، ثبت نام دولتی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را دهن‌کجی به افکار عمومی می داند و معتقد است: آنها با این عملکرد ضعیف خود نباید در این عرصه حضور می‌یافتند.

وی با اشاره به ثبت نام برخی از دولتمردان فعلی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این افراد برای ثبت نام در انتخابات منع قانونی ندارند اما در عجبم کسانی که خود باعث حال و روز بد اقتصادی کشور شده اند، با چه رویی مجدداً خودشان را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند.

بدترین وضعیت اقتصادی کشور در دولت روحانی تجربه شد

جلال زاده ادامه داد: در دولت روحانی، کشور به بدترین شرایط اقتصادی خود رسید و دولتمردانی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، خودشان جزو عناصر اصلی و تعیین کننده دولت بوده و هستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اذعان داشت: دولت های یازدهم و دوازدهم با عملکرد ضعیف خودشان، اقتصاد و معیشت مردم ایران را به پرتگاه هدایت کردند و بدترین تصمیم گیری های اقتصادی نیز در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد.

ثبت نام دولتمردانی که عملکرد ضعیفی داشتند، دهن کجی به افکار عمومی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده ثبت نام این افراد در انتخابات ریاست جمهوری را دهن‌کجی به افکار عمومی می‌دانم و آنان با این عملکرد ضعیف خود نباید در این عرصه حضور می‌یافتند.

جلال زاده ابراز داشت: دولتمردان فعلی با عملکرد ضعیف خود مسبب و مسئول وضعیت بد اقتصادی مردم هستند و درست نبود که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

وی افزود: دولتی‌ها مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس کردند و همه دیدیم که بازار سرمایه به کجا رسید و این افراد در گرانی‌های بی رویه و عدم کنترل بازار هم نقش زیادی دارند و برای مردم پذیرفتنی نیست که آنان خود را مجدداً در عرصه انتخابات قرار دهند.

هدف از ثبت نام دولتی ها و رد صلاحیت عده ای از آنها، حاشیه سازی برای شورای نگهبان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور این افراد در انتخابات صرفاً با اهداف سیاسی انجام شده است و آنان می‌خواهند در صورت ردصلاحیت، شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهند. این کار آنان حرکت سیاسی است و به هیچ وجه به نفع مردم و برای خدمت به آنان پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری نگذاشته‌اند.

مردم در انتخابات پاسخ محکمی به دسیسه چینان سیاس خواهند داد

جلال زاده خاطر نشان ساخت: البته جای نگرانی نیست و مردم ما در انتخابات پیش رو پاسخ محکمی به دسیسه چینان سیاس می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند که به دنبال افرادی هستند که برای حل مشکلات کشور پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، نه کسانی که انتخابات را محلی برای رسیدن به اهداف و اغراض سیاسی خود می‌دانند./

انتهای پیام

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: