https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2383
۰۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۱۷

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: یکی از هتل های ارومیه به دلیل پذیرش غیرقانونی مسافر، اخطار و تذکر کتبی گرفت.

جلیل جباری با اعلام این خبر در ادامه اظهار داشت: پس از انجام بازدید و بررسی‌های لازم مشخص شد یک هتل به صورت غیرقانونی اقدام به پذیرش مسافر می کرد که با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی به این مکان اخطار و تذکر کتبی داده شد.

وی افزود: طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، مراکز اقامتی مجاز به پذیرش مسافر نیستند و این موضوع پیش از این نیز به مالک این هتل ابلاغ شده و همچنین تعهدنامه‌ای از مالک این هتل اخذ شده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: طبق بازرسی‌های انجام گرفته مشخص شد این مکان اقامتی از مصوبه ستاد تعدی کرده و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به پذیرش مسافر می کند که این اقدام در مرحله نخست با اخطار کتبی همراه بود و مقرر شد این هتل از پذیرش مسافر خودداری کند.

منبع: فارس

هتل، ارومیه، مسافر، کرونا، میراث فرهنگی، آذربایجان غربی

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: