https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3360
۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌ غربی گفت: با افتتاح پروژه گازرسانی به ۵۰ روستای استان، ۵۱۰۰ خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

همزمان با سفر محمد مخبر-معاون اول رئیس‌جمهور- مشعل گاز ۵۰ روستای استان آذربایجان غربی روشن شد.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از شانا، علیرضا شیخی -مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌ غربی- در این آیین گفت: با افتتاح پروژه گازرسانی به این روستاها، ۵۱۰۰ خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و درصد برخورداری روستاهای آذربایجان غربی از گاز با ۲ درصد ارتقا به ۷۹ درصد رسید.

وی ادامه داد: برای گازرسانی به این روستاها، ۳۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری اجرا شده که از این مقدار، ۳۵ کیلومتر در شهرستان خوی بوده و در مجموع ۲۰۰۰ میلیارد ریال برای گازرسانی به این تعداد روستا هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌ غربی با تأکید بر تداوم خدمات‌رسانی این شرکت به مناطق زلزله‌زده خوی تصریح کرد: افتخار ما این است که در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برای بازسازی‌ مناطق زلزله‌زده خوی، همسو با توسعه گازرسانی در این شهر گام برداشتیم.

بر اساس این گزارش، از ۵۰ روستای گازرسانی‌شده هفت روستا در شهرستان خوی است که شامل ۴۴۰ خانوار می‌شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: