https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2500
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه متاسفانه قاچاقچیان مواد مخدر، سلاح و مشروبات الکلی از سوی مسئولان، کولبر عنوان می شود گفت: مسئولان به جای شعار دادن و طرح ادعاهای کذب کشته شدن کولبران، بازارچه های مرزی را بازگشایی و ساماندهی کنند.

به گزارش آدلین نیوز، سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو –فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه- در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تمام شد اما فرهنگ دفاع مقدس ماندگار است و اگر غفلتی از سوی ما انجام شود، دروغ ها و تحریفات جای واقعیت های تاریخی را می گیرد بنابراین رسالت رسانه ها در این میدان سنگین است و باید با همدلی و همکاری با شما رسانه ها، جوانانمان را از حقایق جنگ تحمیلی آگاه کنیم که این انتقال حقایق، یکی از مشکلات ماست.

وی با بیان اینکه کشورهای دنیا در جنگ تحمیلی به ما هیچ نمی دادند و حتی در بحث سیم خاردار و گلوله کلاشینکف هم در تحریم بودیم گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی به عنوان ابرقدرت منطقه ای، در جهان نیز به چنان قدرت بزرگی تبدیل شده که آمریکا، اسرائیل، غربی ها، سعودی و دیگر دشمنان نیز از قدرت تسلیحاتی و دفاعی ما واهمه دارند و جمهوری اسلامی توانسته تجلی قدرت جهان اسلام باشد که این همه عظمت در سایه فرهنگ عاشورا به دست آمده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: روحیه جهادی و انقلابی منحصر به دفاع مقدس و جنگ با دشمنان نبوده و چنین روحیات و تفکری در عصر حاضر نیز وجود دارد و مردمداری، کمک به مردم و محرومیت زدایی نیز در سایه همین روحیه جهادی و انقلابی حاصل می شود.

سردار اوصانلو با اشاره به این نکته که ما هیچ گاه علاقمند به جنگ و درگیری نبوده و نیستیم تصریح کرد: تنها راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور، حفظ روحیه جهادی، انقلابی و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت می باشد و در صورت خطای راهبردی و احتمالی دشمن، پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح با داشتن روحیه انقلابی، آماده دفاع و جانفشانی در راه مردم و صیانت از آرمان های انقلاب هستند.

ارشد نظامی منطقه شمالغرب کشور ادامه داد: امروز به حدی از پیشرفت در فناوری رسیده ایم که مقر دشمنان و ضد انقلاب را با دقت هرچه تمام تر نقطه زنی می کنیم که در این عملیات، حتی به یک نفر نیز آسیبی نمی رسد ولی تمام تجهیزات دشمن منهدم می شود.

این مقام مسئول با تشریح گوشه ای از رشادت های رزمندگان اسلام در مناطق مرزی افزود: نیروهای بسیجی در کنار عملیات های متعدد در مرزها، ۱۲۰ کیلومتر راه را احداث و ۲ هزار کیلومتر جاده مرزی را نیز ترمیم کرده اند که این میزان، تنها نمونه ای از تلاش های این نهاد در حوزه محرومیت زدایی، عمران و آبادانی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به ماموریت خطیر سپاه در محرومیت زدایی و برچیدن آثار محرومیت از جای جای ایران اسلامی تاکید کرد: در طی دو سال اخیر قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) توانسته با احداث، ساخت و تحویل ۹۰ درصد مساجد روستایی، بیش از ۹۰ درصد خانه های عالم، ۱۵ هزار پروژه عمرانی، ۵ هزار سری جهیزیه، یک هزار واحد مسکن مددجویی، ۳۰ بیمارستان و ۵۰ کیلومتر راه از میان صخره ها اقدامات عمرانی شایسته ای در منطقه انجام دهد.

سردار اوصانلو با اشاره به افتتاح طرح های جدید محرومیت زدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس ادامه داد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) دیروز اول مهر ۹۹، یک هزار خانه مسکونی مددجویی و یک هزار و ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی را در استان های آذربایجان غربی و کردستان افتتاح و تحویل محرومین داد که همکاری شایسته مردم منطقه در انجام همه اقدامات نظامی، امنیتی و رفاهی در خور تحسین است.

وی با یادآوری مشکلات معیشتی مرزنشینان گفت: ما به طور جِد خواستار بازگشایی بازارچه های مرزی مثل گذشته هستیم تا مردم بتوانند معیشت خود را از این طریق تامین کنند. فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه مسئولان کشور متاسفانه قاچاقچیان مواد مخدر، سلاح و مشروبات الکلی را کولبر جا می زنند خاطرنشان کرد: دولت و نمایندگان مجلس به جای شعار دادن و طرح ادعاهای کذب و بی اساس کشته شدن کولبران، بازارچه های مرزی را بازگشایی کرده و نه در سخن بلکه در عمل به یاری مردم منطقه و تقویت قدرت اقتصادی مناطق محروم مرزی بشتابند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: