https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3374
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از اجرایی شدن ۶۳ درصد مصوبات سفر استاندار به شهرستان چالدران خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از افتخار آذربایجان، محمد اشرفی -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی- در خصوص اجرای طرح های آب و فاضلاب شرکت در روستای دیلک وردی چالدران که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی همراه است گفت: مقدار ۲ هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال و ۵ کیلومتر متر شبکه اجرایی شده است.

وی در خصوص اجرایی شدن فاز اول آبرسانی به روستای قرجه وران شهرستان چالدران که دارای پیشرفت ۳۶ درصدی است، افزود: مقدار ۱ کیلومتر خط انتقال و حفر دو حلقه چاه اقدام گردیده و عملیات اجرایی احداث ۳ کیلومتر خط انتقال با سایز ۱۶۰ نیز به اتمام رسیده که ادامه عملیات در دست تهیه اسناد می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی همچنین با اعلام این خبر که بنیاد علوی نیز در برخی از طرح های شهرستان چالدران مشارکت دارد، اضافه کرد: این بنیاد در تکمیل عملیات اجرایی ۱۸ روستای شهرستان چالدران مشارکت دارد.

اشرفی در ادامه تشریح اقدامات صورت گرفته مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چالدران گفت: نقشه برداری پروژه تکمیل عملیات اجرایی ۱۸ روستایی توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی انجام شده و مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال نیز اعتبار مورد نیاز برآورد گردیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مقرر گردیده تا ۵۰ درصد این مبلغ توسط بنیاد علوی و ۲۵ درصد از محل اعتبارات عمرانی سهم شرکت آب و فاضلاب استان و همچنین ۲۵ درصد نیز توسط فرمانداری از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری تامین شود که همزمان با امضای تفاهم نامه، دیگر مراحل پروژه اجرایی خواهند شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: