https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2399
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از خسارت ۱۱۰ میلیارد ریالی بیماری کرونا به بخش فرهنگ، هنر و حوزه قرآن آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، حجت الاسلام ناصر خدایاری در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران بیان کرد: بر اساس برآوردهای اولیه در پی شیوع ویروس کرونا ۱۱۰ میلیارد ریال خسارت به جامعه فرهنگی، هنری، قرآنی و سایر صنوف فرهنگی استان وارد شده که بر اساس اعلام به وزارت خانه مبلغ ۹۷ میلیارد ریال مصوب شد و قرار است بزودی به اهالی این حوزه پرداخت شود.

وی افزود: در اثر شیوع این ویروس هنرمندان، نویسندگان، چاپخانه‌داران، صاحبان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، روزنامه‌نگاران، ناشران، انجمن‌های موسیقی، مؤسسات قرآنی و فرهنگی، سینماها، اهالی تئاتر و تمامی صنوفی که به نحوی در تولید محصولات فرهنگی هنری نقش داشتند، آسیب دیدند که امیدواریم بخشی از این خسارات جبران شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی و ترغیب مردم به ماندن در خانه تصریح کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، دیگر قرنطینه کامل اجرا نخواهد شد، فاصله گذاری هوشمند به معنای حضور در اجتماعات با حفظ فاصله است.

حجت الاسلام خدایاری با اشاره به سیر صعودی این بیماری در استان خاطرنشان کرد: فاصله گذاری هوشمند به معنای بازگشایی تدریجی کسب و کارها، از صنوف کم ریسک تا صنوف ریسک دار است، ستاد استانی کرونا پیشنهاد داده بود تا قرنطینه و محدودیت بازگشایی صنوف تا ۳۱ فروردین ادامه یابد اما ستاد ملی کرونا مخالفت کرد. وی با بیان اینکه اهالی رسانه از طریق تولید محتوا، نقش مهمی در آگاه‌سازی جامعه و مقابله با این بیماری ایفا کرده‌اند گفت: همچنان تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی توسط مردم باید در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: