https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3220
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۴۴

شهردار سلماس با تشریح اقدامات این سازمان برای نوروز ۱۴۰۱، از پیشرفت ۴۰ درصدی فاز دوم کمربندی ارتش سلماس خبر داد و گفت: این پروژه طی نیمه نخست سال جاری به بهره برداری می رسد.

عبداله قنبری -شهردار سلماس- در گفتگو با خبرنگار آدلین نیوز با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: فاز دوم طرح کمربندی ارتش در سلماس با هدف کنترل ترافیک شهر و مسیرگشایی سه هزار و ۳۰۰ متر مربعی و پیش بینی اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی اجرایی می شود.

شهردار سلماس اظهار داشت: سال گذشته، فاز نخست کمربندی ارتش سلماس نیز با هزینه ۶۰ میلیارد ریالی از سوی شهرداری سلماس، مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: هم اکنون ۲۵ پروژه عمرانی شامل ساخت پل، احداث فضای باز ورزشی، جدول گذاری، آسفالت سطح شهر، نصب بتن پلاک معابر شهری، مسیرگشایی و توسعه فضای سبز در دست اجراست که برای اجرای این طرح ها تاکنون ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار سلماس در مورد روند احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس نیز گفت: شهرداری با توجه به شرایط اقتصادی، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد زیرساخت ها به کار گرفته و با آماده سازی جداول، معابر و انجام اقدامات خدماتی نظیر گاز، برق و آبرسانی و پیگیری مسائل زیست محیطی به همراه ۴.۵ کیلومتر حصار کشی برای منطقه موفق بوده است.

وی با قدردانی از همراهی نیروی زمینی ارتش در شمال‌غرب کشور به خاطر تسهیل در فرآیندهای توسعه شهری و زیرساختی خاطر نشان کرد: کاهش بار ترافیکی به ویژه در مرکز شهر سلماس و همچنین اتصال ارتباط بیمارستان قدیم و جدید به همراه تسریع در تمام کارهای اورژانسی و آتش نشانی از مهمترین مزیت های طرح کمربندی ارتش سلماس است.

اقدامات نوروزی شهرداری سلماس در نوروز ۱۴۰۱

قنبری با تشریح اقدامات شهرداری سلماس در نوروز ۱۴۰۱ گفت: با تشکیل کارگروه ویژه از بهمن ماه سال گذشته و تلاش پرسنل مجموعه شهرداری سلماس، ۴۰ اِلِمان جدید برای فضاسازی نوروزی در شهر سلماس طراحی، ساخت و در نقاط مختلف شهر نصب گردیده بود.

شهردار سلماس، طراحی المان ها بر اساس تاریخ و فرهنگ بومی و محلی را از بارزترین ویژگی های این طرح ها دانست و تصریح کرد: ویژگی جالبی که این المان ها دارد، فراهم کردن امکان عکاسی خانوادگی برای شهروندان سلماس و مسافران نوروزی بود تا نوروز خاطره انگیزی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای زیباسازی میادین اصلی شهر شطرنجی سلماس، حدود ۱۵۰۰ متر ریسه چراغ بکار برده شده گفت: بیش از ۵۰۰ متر نورپردازی ۷رنگ در نقاط مختلف شهر سلماس به منظور ایجاد جلوه های نوری در نقاط مختلف این شهر در ساعات شبانه صورت گرفت.

شهردار سلماس، کاشت ۹۰۰ اصل نهال شامل نارون پیوندی، اقاقیا افرا، چنار و بیدمجنون در معابر، پارک ها و بلوارهای شهر، کاشت ۲۵۰ بوته انواع درختچه شامل رز، مروارید، زرشک زینتی، یاس زرد و نیز کاشت ۲۵ هزار بوته گلهای فصلی بهار در میادین و پارک های شهر سلماس را از اقدامات واحد فضای سبز شهرداری سلماس در نوروز ۱۴۰۱ اعلام کرد.

قنبری تاکید کرد: در راستای ارزش‌گذاری هرچه بیشتر به نمادهای ملی و میهنی و همزمان با آغاز سال نوی شمسی، تعداد ۴ پرچم اهتزاز نوری به ابعاد ۴ در ۹ متر مربع و نیز کلیه پرچم های ملی و رنگی سطح شهر تعویض و نوسازی شدند.

شهردار سلماس یادآور شد: علاوه بر اقدامات انجام شده در سطح شهر سلماس، این سازمان در راستای عمل به مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اقدام به تهیه نقشه های گردشگری شهر سلماس نمود و تعدادی از اقلام فرهنگی نیز در میان مسافران نوروزی سلماس توزیع شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: