https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1087
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از فعالیت یک هزار و ۵۶ سامانه گندزدایی برای رصد کیفیت آب شرب در روستاهای استان خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا رضوی با اعلام مطلب فوق در ادامه اظهار داشت: با پایش های دوره ای صورت گرفته در آزمایشگاه های کنتری کیفی، در حال حاضر آب شرب تحویلی به مشترکین از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

وی گفت: در این راستا مطلوبیت میکروبی آب شرب در روستاهای استان به ۹۹.۶ درصد و کلر باقیمانده نیز ۹۸.۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی اظهار داشت: در راستای پایش آب شرب روستاها، ۱۱۷ روستای استان که از نظر کیفیت آب با مشکل مواجه بوده اند شناسایی و با طرح در شرکت مادر تخصصی و اختصاص اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، مشکلات ۵۳ روستا مرتفع ومابقی نیز دردست اقدام هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته ۱۷۵ پروژه در قالب یک هزارو ۵۶ روستا مبادله موافقت نامه انجام گرفته است، اظهار داشت: برای این پروژه ها ۸۵۰ میلیارد ریال مبادله موافقت نامه انجام که تا کنون ۵۵۰ میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

رضوی با بیان اینکه برای اولین بار در استان در راستای آبرسانی به مناطق محروم، تفاهم نامه همکاری با بنیاد علوی منعقد و در راستای آن مقرر گردید به میزان ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای آبرسانی به ۱۶ روستای محروم ومرزی شهرستان چالدران انجام گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: ۵۰ درصد این میزان اعتبار پیش بینی شده از سوی بنیاد علوی وما بقی نیز از اعتبارات داخلی شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی تامین خواهد شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: