https://adlinnews.ir

شناسه خبر :680
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک از انجام بررسی های اولیه عملکرد کاروان اعزامی به بازی های المپیک خبر دادو اینکه تا پایان مهرماه نتیجه نهایی وتکمیلی در این زمینه اعلام می شود.

اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر به این پرسش مبنی بر اینکه «بیش از یک ماه اتمام بازی های المپیک در ریو گذشته است. قرار بود کمیته ملی المپیک عملکرد کاروان ایران در این دوره بازی ها را بررسی کرده و نتیجه را اعلام کند. تا به امروز چه اقدامی در این زمینه انجام شده است و نتیجه نهایی حداکثر تا چه زمان مشخص و اعلام خواهد شد؟»، پاسخ داد.

وی در این رابطه اظهارداشت: بررسی های اولیه را انجام داده ایم؛ البته قرار بود در هر یک از نشست های اعضای هیات اجرایی، یک یا دو رئیس از رشته های اعزامی حاضر باشند و در مورد عملکرد تیم اعزامی خود توضیح دهند کمااینکه در نشست دو هفته پیش پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو گزارش عملکرد تیم خود را ارائه کرد.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک ریو ادامه داد: اجرای این برنامه با بازی های ساحلی آسیا همزمان شد و به همین دلیل نتوانستیم برگزای جلسات هیات اجرایی و حضور روسا در آن را به طور منظم دنبال کنیم. به خصوص اینکه شاهرخ شهنازی به عنوان سرپرست کاروان وکیومرث هاشمی برای حضور در نشست هیات اجرایی OCA عازم ویتنام شدند اما قطعا پس از اتمام بازی ها موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه ملاک اولیه ما برای اعلام نتیجه بررسی و ارزیابی عملکرد کاروان ایران، گزارش های ارائه شده از سوی فدراسیون ها و مسئولان آنها است و در کنار آن جمع بندی های اولیه کمیته ملی المپیک را هم لحاظ خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: حداکثر تا پایان مهرماه نتیجه تمام این گزارش ها و جمع بندی ها مشخص شده و ارزیابی کمیته ملی المپیک از عملکرد کاروان ایران در المپیک ریو به طور رسمی اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز نظارت بر عملکرد تیم های ملی کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کمیته ملی المپیک از همان ابتدا اعلام کرده بود که تنها در سه چهار رشته شانس مدال داریم. در بین این رشته ها فقط تکواندو آنهم در بخش مردان موفق نبود و نتوانست پاسخگوی انتظارات باشد. ما روی مدال طلا تکواندو حساب کرده بودیم همان طور که در کشتی فرنگی به نظرمان باید مدال های بهتر از برنز می گرفتیم.

وی با ببیان اینکه ورزشکاران المپیکی ایران در کشتی آزاد و وزنه برداری طبق توقعات عملکرد داشتند، ادامه داد: اینها البته ارزیابی کلی است. باید ارزیابی ها به صورت رشته به رشته اعلام شود که اینکار را همانطور که گفتم تا پایان مهرماه انجام خواهیم داد. البته آنچه مسلم است در کاروان ایران بودند ورزشکارانی که بالاتر از حد انتظار هم بودند مانند مجتبی عابدینی که در شمشیربازی تا نیمه نهایی بالا آمد. عابدینی درست جایی حذف شد که می توانست مدال نقره خود را قطعی کند.

اصغر رحیمی در پایان گفت: در ارزیابی عملکرد کاروان ایران، چگونگی عملکرد هر یک از رشته ها را به صورت جداگانه مشخص و اعلام می کنیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: