https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1575
۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

دبیر اجرایی چهاردهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران گفت: چهاردهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران ۲۵ و ۲۶ تیرماه به میزبانی شهر ارومیه برگزار می شود.

به گزارش آدلین نیوز، دکتر حبیب نظرنژاد با اعلام مطلب فوق در ادامه اظهار داشت: این همایش با محوریت آبخیزداری و مدیریت جامع منابع آب و خاک در ۲۵ و ۲۶ تیرماه سال جاری در دانشگاه ارومیه و با همکاری انجمن آبخیزداری ایران برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش اساتید، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان رشته‌های منابع طبیعی، کشاورزی، جغرافیا، هواشناسی، آب و هیدرولوژی از سراسر کشور به بحث و تبادل نظر در خصوص بحران دریاچه ارومیه، عوامل طبیعی و انسانی بحران‌های آب و خاک و ارزیابی اقدامات آبخیزداری در کاهش بحران‎های محیطی پرداخته و آخرین یافته‌های خود را به اشتراک می گذارند.

دبیر اجرایی چهاردهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران گفت: پس از اعلام فراخوان مقالات، تعداد ۴۳۵ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد.

نظرنژاد ادامه داد: پس از بررسی و ارزیابی مقالات علمی ارسالی توسط هیأت داوران، تعداد ۷۹ مقاله برای ارائه سخنرانی و ۲۷۹ مقاله به‌صورت پوستری مورد پذیرش قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه یادآور شد: ارائه مقالات توسط محققان دانشگاهی سراسر کشور؛ مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مانند پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری کشور، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور؛ ادارات منابع طبیعی، سازمان‌های محیط زیست، جهاد کشاورزی و هواشناسی انجام شده است.

نظرنژاد نشست تخصصی بحران دریاچه ارومیه و احیای آن و نشست تخصصی سیل و علل وقوع آن با حضور مسئولان کشوری و استانی و انجمن‌های علمی را از دیگر بخش‌های این همایش اعلام کرد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: