https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1821
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹

تیم های تراختور آذربایجان و نود ارومیه در دیداری دوستانه و تدارکاتی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش آدلین نیوز، شاگردان دنیزلی که بازی را خوب شروع کرده بودند در همان دقایق ابتدایی صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شدند. دقیقه ۱۳ بازی مهدی تیکدری از سمت راست نفوذ کرد، سانتر او در داخل محوطه جریمه به شجاعی رسید و او نیز با پاس زیبا توپ را به دژاگه رساند که این بازیکن نیز با پاس در عرض ساسان انصاری را در فضایی خوب صاحب موقعیت کرد و در نهایت ضربه این بازیکن به گل تبدیل شد.

تراکتور که بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده بود، صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد که در دو صحنه ضربات سوگیتا با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. سوگیتا نشان داد که علاوه بر سرعت و پا به توپ شدن، روی سایر مهارت ها نظیر شوت زنی نیز تمرین کرده است.

همچنین دقیقه ۳۳ بازی میثم تیموری که از سمت چپ نفوذ کرده بود، صاحب موقعیت بسیار خوب گلزنی شد که ضربه این بازیکن تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۴۳ بازی اکبر ایمانی از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی به دروازه زد که دروازه‌بان حریف توپ را دفع کرد.

تراکتور که در نیمه دوم با ۵ تعویض ترکیب متفاوت‌تر و جوان‌تری وارد بازی شده بود، همچون نیمه نخست صاحب توپ و میدان بود و بازی بسیار خوبی انجام داد.

دقیقه ۶۹ بازی سانتر یوکیا سوگیتا به داخل محوطه جریمه به رضا اسدی رسید که ضربه پشت پای این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲ بازی میثم تیموری پس از دریبل یک بازیکن، وارد محوطه شد و به سمت دروازه ضربه زد که دروازه‌بان حریف توپ را گرفت.

برخلاف روند بازی، تیم نود ارومیه دقیقه ۷۹ بازی صاحب موقعیت شد که بهنام رسومی نیا با ضربه پای دیدنی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۴ بازی محمدرضا آزادی مقابل دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد که عملکرد خوب بازیکنان حریف مانع از گلزنی آزادی شد.

دقیقه ۹۰ بازی نیز ضربه ایستگاهی خطرناک میثم تیموری را دروازه بان نود ارومیه دفع کرد.

ترکیب تراکتور در این دیدار:
رشید مظاهری (از دقیقه ۴۶ محمدرضا اخباری)، مهدی تیکدری، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی (از دقیقه ۴۶ سعید مهری)، احسان حاج صفی (از دقیقه ۴۶ رضا اسدی)، مسعود شجاعی (از دقیقه ۴۶ رضا شکاری)، اشکان دژاگه (از دقیقه ۴۶ محمدرضا آزادی)، ساسان انصاری (از دقیقه ۸۵ مهدی ببری) و یوکیا سوگیتا بازی کرد.

نزدیک به ۵۰۰۰ هوادار در ورزشگاه بنیان دیزل بازی را از نزدیک تماشا کردند که حدود ۲۰۰ هوادار تیم نود ارومیه نیز برای تماشای بازی تیم مورد علاقه‌شان خود را به ورزشگاه بنیان دیزل رسانده بودند.

پرشورها به هواداران و اعضای تیم نود ارومیه خوش آمد گفتند و بارها این تیم را تشویق کردند. هواداران ارومیه‌ای نیز در پاسخ به تشویق آنان، تراکتوری‌ها را تشویق کردند.

موقع گرم کردن بازیکنان، هواداران نام تک تک بازیکنان را صدا کرده و به شدت تشویق آنها پرداختند.

مصطفی دنیزلی نیز موقع ورود به زمین به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

همچنین بازیکنان نود ارومیه موقع ورود به زمین پیراهن سفیدی بر تن کرده بودند که تصویر مالک باشگاه تراکتور-مهندس زنوزی- روی آن چاپ شده بود؛ همچنین بازیکنان این تیم بنری با محتوای «آتا زنوزی تو به لبان تشنه‌ی فوتبال ارومیه جان دادی، سپاس» در دست داشتند.

آتا زنوزی

پرشورها که از عملکرد شاگردان دنیزلی رضایت داشتند، بازیکنان و کادرفنی تراکتور را در پایان بازی تشویق کردند.

گفتنی است این بازی به صورت زنده و مستقیم از شبکه های استانی سیمای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پخش شد که از همه دست اندرکاران پخش این مسابقه در هر دو استان علی الخصوص استانداران و مدیران کل صدا و سیما آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که به خواسته هواداران هر دو تیم احترام گذاشتند سپاسگزاریم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: