https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2984
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

باشگاه تازه تاسیس تبریزی به دنبال به خدمت گرفتن سرمربی محبوب پرشورها برای مدیریت فنی آکادمی‌فوتبال خود است.

به گزارش آدلین نیوز، باشگاه تازه تاسیس زرسان تبریز برای مدیریت فنی آکادمی فوتبال خود به دنبال استخدام یک مربی مطرح خارجی است و در همین راستا خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه مذاکرات با گزینه‎‌های مدنظر را آغاز کرده‌اند.

بر اساس اخبار دریافتی، ۵ مربی خارجی از کشورهای پرتغال، برزیل، آلمان و ترکیه در بین گزینه‌های زرسانی‌ها حضور دارند که یکی از آن‌ها «تونی اولیویرا» سرمربی سابق تراکتور و محبوب پرشورهاست.

با توجه به محبوبیت بالای تونی اولیویرا در بین هواداران تراکتور احتمال بازگشت این مربی به تبریز زیاد است که البته حضور او در باشگاه زرسان غیرمنتظره به نظر می‌آید.

لازم به ذکر است، هادی پاشاچینی -مدیرعامل باشگاه زرسان تبریز- اخیراً در صفحه اجتماعی خود به یک سورپرایز اشاره کرده بود که حکایت از مذاکرات با تونی اولیویرا دارد و باشگاه تبریزی در صفحه اینستاگرامش این خبر را تایید کرده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: