https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1883
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱:۴۲

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان ‌غربی گفت: تلاش می‌شود تا هفته دولت، گازرسانی دو روستای شهرستان شاهین دژ به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا شیخی -مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان ‌غربی- که به همراه جمعی از مدیران شرکت گاز استان، با فرماندار شهرستان شاهین‌دژ دیدار داشت، با اعلام اینکه شاهین‌دژ از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار استان است، افزود: وضعیت گازرسانی در شهرستان شاهین‌دژ مطلوب بوده و بالاتر از میانگین استانی است.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا هفته دولت، گازرسانی دو روستای این شهرستان به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان ‌غربی با اشاره به ابلاغیه هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران در سال ۹۳ مبنی بر تعیین سقف هزینه تمام شده ۶ میلیون تومانی به ازای هر خانوار برای گازرسانی به روستاها، افزود: نیمه  سال ۹۷ با دستور وزیر نفت، سقف تعیین شده برای روستاهای مناطق سردسیر به ۱۲ میلیون تومان افزایش یافت، لذا در گستره‌ی استان، هر روستایی که هزینه گازرسانی آنها برای هر خانوار کمتر از ۱۲ میلیون تومان باشد، گازرسانی آنها به سرعت اجرا می‌شود.

شیخی، هزینه گازرسانی ۲۴ روستای شهرستان شاهین‌دژ را بالاتر از ۱۲ میلیون تومان دانست و گفت: گازرسانی به این روستاها نیازمند حدود ۲۴ میلیارد تومان هزینه است. ما آماده‌ایم تا ۱۶ میلیارد تومان آن را از محل اعتبارات خود تامین کنیم اما با توجه به محدودیت‌های شرکت گاز، قرار است ۸ میلیارد مابه‌التفاوت موجود با همکاری فرمانداری تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه جمعیت این ۲۴ روستا شامل ۲۰ درصد از جمعیت روستایی شاهین‌دژ می‌شود، افزود: گازرسانی به آنها می‌تواند جمعیت تحت پوشش گاز این شهرستان را افزایش قابل توجهی دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان ‌غربی افزود: هدف ما این است که جمعیت ۵۶ درصدی تحت پوشش نعمت گاز در شهرستان شاهین‌دژ، به ۶۴ درصد برسد.

گفتنی است؛ در این جلسه فرماندار شهرستان شاهین‌دژ نیز ضمن قدردانی از خدمات‌رسانی مطلوب شرکت گاز استان آذربایجان ‌غربی، قول مساعد داد تا برای تامین مابه‌التفاوت موجود جهت گازرسانی به ۲۴ روستای اشاره شده، پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: