https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2017
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: طرح ملی قبض سبز در راستای اجرای سیاست دولت الکترونیک، رفاه حال مشترکان و صیانت از منابع ملی از ابتدای مهرماه امسال به صورت سراسری اجرا می‌شود.

به گزارش آدلین نیوز، داود صالح نمدی در خصوص نحوه پیشرفت طرح ملی قبض سبز در استان گفت: مردم آذربایجان غربی از کمپین اجتماعی شهروندان استان برای اجرای حذف قبوض کاغذی استقبال خوبی داشته‌اند و هر روز شاهد افزایش این حمایت‌ها از طرف تمام اقشار جامعه هستیم.

*مشارکت چشمگیر مردم آذربایجان غربی در اجرای طرح ملی قبض سبز

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اضافه کرد: مشترکان برق استان در راستای اجرای “طرح ملی قبض سبز” مشارکت چشمگیری داشتند و تا اواخر شهریور ماه، اکثر مشترکان نسبت به ثبت شماره تلفن خود اقدام کرده‌ بودند و همکاری خوبی در این راستا با شرکت توزیع کردند.

وی افزود: در جهت اجرای هر چه بهتر این طرح کمپینی اجتماعی تحت عنوان “نوبت شماست” در شبکه‌های مجازی راه اندازی شد که هر فرد با عضویت در این کمپین، می تواند ضمن یادگیری آموزش های لازم در راستای حذف قبض های کاغذی برق در استان این نکات را به دیگران هم آموزش دهد.

* استقبال اقشار مختلف از کمپین حذف قبوض کاغذی

صالح نمدی در ادامه تصریح کرد: از زمان راه‌اندازی این کمپین اقشار مختلفی از مردم و مسئولین استقبال خوبی از اجرای این طرح کردند و در جهت پیوستن و عضویت در این کمپین شاهد ارسال عکس، ویدئوهای افراد مختلفی برای کمپین هستیم.

وی عنوان کرد: هر فرد با انتشار و ارسال ویدئو، عکس و یا پست می‌تواند حمایت و پیوستن خود را به این طرح نشان دهد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: