https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2002
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تعدد و تنوع رسانه های استان را فرصتی مغتنم برای توسعه و تعالی آذربایجان غربی در عرصه های مختلف جهت توسعه پایدار دانست و گفت: سازمان بسیج رسانه با تمام امکانات از مطبوعات و رسانه های خبری در جهت تثبیت امنیت پایدار و توسعه استان حمایت می کند.

به گزارش آدلین نیوز، سرهنگ محمد مهرزاد صدقیانی در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر نگاه فراجناحی بسیج رسانه در تعامل با رسانه‌ها، افزود: بسیج رسانه در کنار همه‌ رسانه‌ها و تشکل‌های رسانه‌ای استان تلاش دارد همه سلایق مختلف را در کنار هم جمع کند تا همه در کنار هم برای رشد جایگاه و فرهنگ رسانه کمک کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه با وجود اختلاف نظرها همه در واقع داخل یک مجموعه نظام هستیم، افزود: همه ما در قبال این نظام مسئول هستیم و رسانه‌ها می‌توانند به عنوان یک “اتاق فکر” مسئولان را در امور اجرایی یاری کنند.

وی با تاکید بر آموزش رسانه‌های نوپا و تازه تأسیس برای فعالیت حرفه‌ای‌ و فرهنگ سازی منشور اخلاق رسانه ای، ادامه داد: تولید محتوا از مشکلات اصلی رسانه‌هاست که باید هوشمندانه مدیریت شود تا رسانه ها از رویداد محوری به سمت فرآیند محوری سوق داده شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تصویب لایحه جامع رسانه ای توسط مجلس شورای اسلامی را مهمترین اقدام برای حل مشکلات صنفی اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان ساخت: جامعه رسانه‌ای علیرغم مشکلات صنفی حل نشده، در چهار دهه انقلاب اسلامی در خط مقدم رویارویی با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان انقلاب به شایستگی توانسته با رویکردی حرفه‌ای و وظیفه محور خود از منافع و مصالح ملی، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام، انقلاب و ولایت حراست کند لذا اکنون نیز «جهاد امیدآفرینی» جز با جهاد رسانه ای و قلم زدن در میدان نبرد روایت ها و تصویرها محقق نمی شود و قطع یقین خبرنگاران، افسران و سربازان بی ادعای این جهاد مقدس هستند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: