https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2365
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۵۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد خدمات قابل ارائه به مردم به صورت الکترونیک ارائه می‌شود.

احمد مجرد در جلسه مدیریت بحران پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه از سالیان قبل ساختار مطلوبی جهت ارائه خدمات به مشتریان روی بستر اینترنت فراهم شده و در حال حاضر مشتریان عمده و جزء فرآورده های نفتی به راحتی از درگاههای اینترنتی، سوخت مورد نیاز خود را درخواست و خریداری می کنند

وی افزود: کلیه پورتال های خدماتی اینترنتی بر روی پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه به آدرس: https://urmia.niopdc.ir درج شده و مشتریان براحتی می توانند نسبت به درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند

مجرد تصریح کرد: اکثر خدمات اینترنتی شرکت علاوه بر امکان ارائه از طریق دفاتر پیشخوان دولت، برروی بستر اینترنت نیز فراهم است و مشتریان می توانند از دفتر کار و یا منزل شخصی فرایند درخواست و خرید سوخت را پیگیری نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: با شیوع و گسترش کرونا ویروس در جامعه اقدامات و تمهیدات خاص بهداشتی در مجاری عرضه اندیشیده شده و امکان پرداخت الکترونیکی وجه سوخت در جایگاهها به سه روش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در کلیه جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی امکان پرداخت وجه سوخت از طریق شارژ کیف پول کارت سوخت، ایستگاههای پرداخت بانک ملت در انتهای هر سکو و همچنین از طریق پوزهای سیار فراهم است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اکنون بالغ بر ۳۵ سامانه الکترونیکی فعال درون و برون سازمانی داریم و یکی از شرکتهای خدمات رسان پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک به مردم هستیم و شماره ۰۹۶۲۷ مرکز شبانه روزی پاسخگویی به مردم آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی می باشد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: