https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2856
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی، ستاره گلزن تیم نیروی هوایی، ۲ بازی رفت و برگشت این تیم مقابل تراکتور را از دست داد.

به گزارش آدلین نیوز، سایت «اسپورت» عراق خبر داد ایمن حسین مهاجم ملی‌پوش نیروی هوایی بعد از تست پزشکی در دبی مشخص شد بینی‌اش دچار شکستگی شده و باید عمل جراحی شود.

بدین ترتیب بهترین گلزن نیروی هوایی باید برای مدت یک ماه استراحت کند و نمی‌تواند تیمش را در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

تراکتور امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نیروی هوایی عراق می‌رود. با این خبر ستاره تیم عراقی بازی رفت و برگشت مقابل نماینده ایران را از دست داد.

انتهای پیام/

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: