https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2042
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

ابوالحسن فیروزآبادی گفت: تمامی اعضای شورای عالی فضای مجازی کشور با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند و امیدواریم فیلترینگ این پیام رسان تا پایان ماه صفر(هفته اول آبان) برداشته شود.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از تابناک، ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: تمامی اعضا با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند اما چون فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته، الزاماً دستور رفع فیلتر نیز باید از سوی قوه قضاییه صادر شود.

وی ادامه داد: با حضور جناب رئیسی در راس این قوه مکاتبات جدیدی صورت گرفته و امیدواریم که نتیجه مثبت بگیریم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در ادامه گفت: متاسفانه آسیب های اجتماعی حاصل از فیلترینگ و گرایش جوانان و نوجوانان به استفاده از فیلترشکن بسیار بیشتر از قبل زمان فیلترینگ بوده است و بسیاری از کسب و کارهای مبتنی بر تلگرام نیز به شدت آسیب دیده اند.

او در پایان گفت: امیدواریم تا پایان ماه صفر فیلترینگ تلگرام برداشته شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: