https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2349
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از کشف کلاهبرداری اینترنتی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز اینترنتی در ارومیه از حساب شاکی می کرد خبر داد.

اخبار ارومیه / اخبار آذربایجان غربی

به گزارش آدلین نیوز، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از کشف یک فقره پرونده مربوط به کلاهبرداری اینترنتی خبر داد و خاطر نشان کرد: هرگونه سوء استفاده از مدارک از جمله سیم‌کارت های تلفن همراه، متوجه صاحب اصلی آن خواهد بود.

سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی به صورت غیر مجاز و اینترنتی برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی مشخص شد که مبالغ توسط یک سیم کارت برداشت شده است که در این راستا با تلاش کارشناسان پلیس متهمه‌ مورد شناسایی قرار گرفت و در بررسی جزئیات مشخص شد سیم کارت مورد استفاده به نام متهمه بوده ولی در اختیار خواهرزاده وی می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: در روند رسیدگی به پرونده مشخص شد که سیم کارت مورد استفاده به نام متهمه بوده ولی در اختیار خواهرزاده وی می‌باشد، برداشت‌های انجام نیز توسط خواهر‌زاده وی و با استفاده از همان سیم کارت صورت گرفته است.

سرهنگ نصرتی گفت: متهم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، اعلام کرد که با جلب اعتماد خاله خود، سیم کارت او را بدست آوردم و از آن طریق اقدام به برداشت از حساب بانکی اش کردم.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر گونه سوء استفاده از مدارک از جمله سیم‌کارت متوجه صاحب اصلی آن خواهد بود، تاکید کرد: جهت پیشگیری از گرفتارها و مشکلات به هیچ عنوان سیم کارت خود را بدون تغییر مالکیت در اختیار افراد غیر و حتی نزدیکان خود قرار ندهید.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و خلاف قانون در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) به این پلیس اعلام دارند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: