https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3246
۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

متاسفانه در فصلی که سپری شد عدم پوشش زنده تلویزیونی بسیاری از بازی های لیگ یک موجب آزاردگی خاطر فوتبالدوستان گردید.

هادی علیزاده – مدیرمسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری آدلین نیوز

متاسفانه در فصلی که سپری شد عدم پوشش زنده تلویزیونی بسیاری از بازی های لیگ یک موجب آزاردگی خاطر فوتبالدوستان گردید.

در فصل گذشته اکثر قریب به اتفاق بازی های لیگ یک از قاب رسانه ملی در مراکز استان ها پخش نشدند، این در حالیست که پخش زنده تمامی بازی های لیگ از تلویزیون از جمله الزامات فیفا برای حرفه ای سازی لیگ هاست.

عدم پخش زنده بازی ها جفای بسیار بزرگی در حق بازیکنان جوان است چرا که در این شرایط، بازیکنان دیده نمی شود و فرصتی برای عرضه خود به فوتبال کشور در اختیار ندارند.

در فصل گذشته تنها چند تیم مانند ملوان، شمس آذر و مس کرمان از نعمت پخش زنده بازی ها برخوردار بودند و سایر تیم ها بازی های خود را از طریق لایو اینستاگرام پخش نمودند که بدعت جدیدی در فوتبال است!

در فصل پیش رو انتظار می رود کماکان تیم های آرمان گهر، مس شهربابک، رایکا بابل، شهرداری آستارا، چوکای تالش، سایپا تهران، پارس جنوبی جم، ون پارس اصفهان، خلیج فارس ماهشهر، شهرداری همدان و خوشه طلایی از پخش زنده تلویزیونی مطلقاً بی نصیب باشند.

پخش مستقیم بازی های فجر سپاسی هم در هاله ای از ابهام است چرا که صدا و سیمای استان فارس در فصل گذشته از پخش بازی های قشقایی امتناع‌ می ورزید.

در خوزستان نیز شرایط به همین منوال است صدا و سیمای آن مرکز در فصل گذشته کمتر از انگشتان یک دست از بازی های نمایندگان این استان را پخش نمود.

در یزد اما داستان متفاوت است، اگر بازی های چادرملو در یزد برگزار شوند احتمال پخش زنده بازی های این تیم بالاست اما با توجه به نقایص موجود در ورزشگاه شهید نصیری یزد، بعید به نظر می رسد این ورزشگاه به تایید سازمان لیگ برسد و احتمالاً چادرملو در پایتخت و به دور از پوشش تلویزیونی بازی های خود را برگزار نماید.

از صدا و سیما انتظار می رود به جای بازپخش سریال های تکراری و برنامه های بی محتوا و کم مخاطب تلویزیونی نسبت به پخش زنده بازی های لیگ یک مهربانانه تر برخورد نماید چرا که تغییر رویکرد صدا و سیما علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی و کمک به توسعه فوتبال در افزایش مخاطبان تلویزیون و به تبع آن در افزایش درآمدهای صدا و سیما نیز تاثیر مستقیم و مثبت دارد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: