https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2419
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۵۵

مهاجم تیم ملی ایران پس از درخشش در تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه، مورد توجه تیم‌های بزرگ و نامدار اروپایی قرار گرفته و انتظار می رود این بار قدر فرصت‌های پیش روی خود را بداند.

به گزارش آدلین نیوز، سردار آزمون که در اوایل سال ۲۰۱۹ از روبین کازان روسیه به دیگر تیم روسی یعنی زنیت سن‌پترزبورگ پیوست، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. می توان گفت روزی نیست که خبری از پیشنهادات اروپایی و احتمال انتقال او به باشگاه‌های مختلف اروپا نشنویم.

آمار درخشان سردار؛ ۱۴ گل و ۶ پاس گل

مهاجم ملی‌پوش زنیت که در این فصل ۱۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده، ۶ پاس گل داده و ۳۱ گل ملی هم در کارنامه دارد، در فصل‌های قبل فرصت ترک لیگ روسیه را داشت، اما به دلایلی که شاید فقط برای خود او روشن باشد، این کار را نکرد. هرچند در فصل اخیر وضعیت او در زنیت بد نیست. این تیم با ۵۳ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه است، اما بسیاری معتقدند وقت آن رسیده که سردار، لیگ روسیه را ترک کند و با توجه به پیشنهاد‌هایی که دارد، شانس خود را در لالیگا اسپانیا، سری‌آ ایتالیا یا لیگ برتر جزیره دنبال کند.

دورانی طلایی که آزمون باید قدر بداند

سردار باید بداند همیشه جوان نیست و نباید این دوران طلایی در زندگی حرفه‌ای خود را از دست بدهد، چون در صورت عبور از این روزها، هیچ راه جبرانی وجود نخواهد داشت. البته مسئله دیگری که بر آینده سردار تاثیر دارد، قیمت این بازیکن است که به صورت دقیق، هنوز مشخص نشده است. سایت ترانسفرمارکت که بر روی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال قیمت‌گذاری می‌کند، ارزش آزمون را حدود ۱۵ میلیون یورو مشخص کرده و رسانه‌های ایتالیایی قیمت او را ۲۵ میلیون یورو تخمین زده‌اند اما این طور به نظر می‌رسد که باشگاه زنیت به دنبال فروش سردار به قیمت ۴۰ میلیون یورو است.

رسانه روسی اسپورتس دیلی نیز نوشت: مدیران باشگاه زنیت مصمم هستند تا در ازای فروش سردار آزمون درآمد ۵۰ میلیون یورویی به دست آورند. این در حالی است که سایت معتبر ترانسفرمارکت قیمت این بازیکن را ۱۴.۵ میلیون یورو تخمین زده و باشگاه زنیت نیز با قرارداد ۱۲ میلیون یورویی در ماه ژانویه ۲۰۱۹ آزمون را از روبین‌کازان به خدمت گرفت.

قیمت سردار مانع خروج از روسیه

در حال حاضر خبر‌هایی از تمایل تیم های معتبر اروپایی لیورپول، آرسنال، اورتون، ولورهمپتون، وستهام و لسترسیتی در انگلیس، اتلتیکو مادرید و سِویا در اسپانیا و ناپولی و لاتزیو در ایتالیا برای جذب این مهاجم ملی‌پوش ایرانی به گوش می‌رسد ولی قیمت این بازیکن آن قدر بالا است که شاید این باشگاه‌ها را از جذب او منصرف کند. باید دید با این شرایط آینده سردار در کدام باشگاه رقم می‌خورد. در حال حاضر این موضوع مهم است که بدانیم آزمون در آستانه یک ماجراجویی واقعی قرار گرفته و بهترین زمان را برای به دست آوردن تجربیات هیجان‌انگیز بیشتر در اختیار دارد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: