https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2831
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

وزیر دفاع ملی ترکیه گفت: عملیات قاطعانه سربازان در مرزهای کشور علیه گروه‌های تروریستی بی‌قفه ادامه دارد.

به گزارش آدلین نیوز، خلوصی آکار، وزیر دفاع ملی ترکیه که به همراه یاشار گولر رئیس ستاد مشترک ارتش، ژنرال امید دوندار فرمانده کل نیروی زمینی ارتش، دریاسالار عدنان اوزبال فرمانده کل نیروی دریایی ارتش و ژنرال حسن کوچک آکیوز فرمانده کل نیروی هوایی کشور به استان شرناق سفر کرده، با فرماندهان مرکز عملیات فرماندهی لشکر ۲۳ پیاده دیدار و با یگان‌های مرزی و برون مرزی از طریق ویدئو کنفرانس جلسه برگزار کرد.

آکار با اشاره به ضربات سهمگینی که در عملیات نیروهای مسلح کشور به تروریست‌ها وارد شده، گفت: ترس، گروه‌های تروریستی را فرا گرفته است، سربازان دلاور کشورمان به تروریست‌ها مجال نمی‌دهند، عملیات بی‌وقفه نیروهای کشور علیه گروه‌های تروریستی با قاطعیت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ترکیه برای تامین امنیت مرزهای میهن تا نابودی آخرین تروریست به مبارزه خود ادامه خواهند داد. نیروهای مسلح کشور با وجود تمام دشواری‌ها در سرمای زمستان بی‌وقفه به عملیات خود ادامه دادند.

آکار با اشاره به تحولات دریای اژه، مدیترانه ‌شرقی و قبرس گفت: ما تاکنون بدون هیچ مشکلی و به طور کامل سیاست‌های منطقی و عادلانه‌ای در این موارد اتخاذ کرده‌ایم. رعایت قوانین بین‌المللی، حسن همجواری و گفتمان از ضرورت‌های حل مشکلات است. ما خواستار حل مشکلات از طریق مذاکره و دیپلماسی هستیم.

وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد: ترکیه در روابط با سازمان ملل، ناتو، سازمان امنیت و همکاری اروپا همیشه در راستای برقراری صلح جهانی فعالیت می‌کند.

آکار ضمن انتقاد از سیاست‌های خصمانه یونان گفت: ما همیشه برای برقراری ثبات و صلح تلاش کرد‌ه‌ایم اما متاسفانه یونان ‌به‌رغم این تلاش‌های ما در چارچوب حقوق و قوانین بین‌المللی سر ناسازگاری دارد و قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: