https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2589
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به وزرای راه و جهاد کشاورزی گفت: مشکل مسکن و خدمات عمومی شهروندان ارومیه‌ای و سیب باغداران ارومیه‌ای را حل کنید.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، سید سلمان ذاکر -نماینده مردم ارومیه- در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکل مسکن، خدمات عمومی و اسناد مالکیت صدها هزار نفر شهروند ارومیه‌ای را حل کنید در حالی که تا کنون اجازه داده‌اید مشکل مناطق مختلف افزوده شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ماندن ۷۰۰ هزار تن سیب باغداران در سردخانه‌ها عنوان کرد: فروش این محصول به شمارش افتاده و باید هر چه سریعتر این موضوع حل شود تا هزار تن سیب جلوی مجلس و وزارتخانه‌ها ریخته نشود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به کارگزاران بورس خاطر نشان کرد: مردم اصل مال خود را می‌خواهند و حتی درخواست سود آن را نیز ندارند؛ اگر رانتی در این حوزه وجود دارد باید از سوی مسئولان نظارت شود تا مردم بتوانند به اموال خود برسند و هشدار جدی برای سایرین باشد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: