https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2781
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بیش از دو هزار ماینر در شهرهای مختلف آذربایجان غربی کشف شده است.

به گزارش آدلین نیوز، اکبر حسن بگلو -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی- در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به طرح برق امید در آذربایجان غربی اظهار داشت: هم اکنون نزدیک ۲۶ درصد از مشترکان برق خانگی استان از برق رایگان استفاده می‌کنند چون مصرف انرژی آنها به سبب صرفه‌جویی کاهش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ۱۶ بهمن ماه شاهد هیچ گونه قطعی برق در آذربایجان غربی نبودیم تصریح کرد: تنها در دو روز گذشته، قطعی برق به دلیل برخورد خودرو با تیر چراق برق و نیز ساخت و سازهایی بوده که سبب خرابی و پارگی و شکستگی و آسیب به شبکه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، همچنین از کشف بیش از هشت هزار مشترک غیرمجاز برق در استان خبر داد و گفت: میزان تلفات نیز ۱۱/۵ درصد بوده است.

وی با اشاره به کشف دو هزار و ۱۱۴ ماینر در سطح آذربایجان غربی تصریح کرد: این ماینرها در شهرهای ارومیه، ماکو و نقده و سایر شهرها کشف و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

حسن بگلو با اشاره به اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۸۶ هزار مشترک برق در استان وجود داشته است گفت: هم اکنون نیز به برکت تلاش‌های فرزندان انقلاب اسلامی، به بیش از یک میلیون و ۳۰۶ هزار مشترک رسیده ‌است.

وی همچنین با بیان اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی ۲۰۴ روستا که عمدتاً در حاشیه شهرها قرار داشتند دارای برق بودند بیان کرد: اما در حال حاضر به بیش از دو هزار و ۸۰۰ رسیده است و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار برق‌دار شده اند.

حسن بگلو با اشاره به پروژه‌های دهه فجر در آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۳۲ پروژه با ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: