https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2923
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی از پرداخت ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات طی سال گذشته توسط بانک کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، احد ایزدیار -مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی- از رشد ۱۲ درصدی پرداخت تسهیلات طی سال گذشته توسط بانک کشاورزی خبر داد و افزود: از این میزان تسهیلات، ۹۱ درصد شامل ۲۲ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال مربوط به تسهیلات داخل بخش و دو هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش خدماتی و بازرگانی، ۲۶۷ میلیارد ریال تسهیلات مسکن، ۳۲ میلیارد ریال هم تسهیلات بخش صنعت و معدن بوده است.

وی با اشاره به اعتبارات صندوق توسعه ملی در سالجاری افزود: در این زمینه ۱۶۱ فقره با اعتباری بالغ بر ۵۹۸ میلیارد ریال تسهیلات از این محل واگذار شده است که با توجه به اولویت های بخش کشاورزی استان در بخش گلخانه ها ۱۷ فقره با ۲۶۵ میلیار ریال مربوط به این بخش بوده است.

ایزدیار با اشاره به اینکه سال گذشته مهمترین اقدام این بانک در زمینه توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی آذربایجان غربی بود اظهار داشت: در این زمینه برای یک هزار و ۷۲۱ مورد به ارزش یک هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت شده است.

این مقام بانکی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این راستا تسهیلات اعتباری برای خرید ۷۲۶ دستگاه تراکتور به مبلغ ۹۲۰ میلیارد ریال، ۲۱ دستگاه کمباین به مبلغ  حدود یکصد میلیارد ریال و ۹۵۳ دستگاه ادوات کشاورزی با ۳۷۶ میلیارد ریال، تجهیز واحدهای تولیدی دام و طیور و ابزیان ۱۲ فقره به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال و سایر موارد ۹ فقره به ارزش ۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه، هم اکنون دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مطالبات غیرجاری وصول نشده داریم که این امر منابع بانکی را در سالجاری در پرداخت تسهیلات اعتباری با محدودیت های جدی مواجه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی که دارای مطلبات غیر جاری می باشند درخواست می کنیم که با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و استفاده از راهکارهای پیش بینی شده نسبت به تعیین تکلیف و یا پرداخت مطالبات معوقه خود اقدام نمایند./

انتهای خبر

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: