https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2212
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱:۱۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: امسال به کمک رسانه ها و همت کارکنان توانستیم پیک تابستانه سال ۹۸ را بدون هیچگونه خاموشی و افت فشار به پایان برسانیم.

رئیس سازمان و اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه آذربایجان غربی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان دیدار کردند.

به گزارش آدلین نیوز، اکبر حسن بکلو -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی- در این دیدار صمیمی با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در جامعه امروزی یادآور شد: ما امسال توانستیم با کمک رسانه ها و همت کارکنان شرکت برق، بدون هیچگونه خاموشی و افت فشار، پیک تابستانه سال ۹۸ را با موفقیت به پایان برسانیم.

این مقام مسئول افزود: اصحاب رسانه در همه حال یاری رسان شرکت برق بوده و همیشه با این قشر زحمت کش و بی ادعا در رفع نواقص شبکه توزیع برق، تشریک مساعی نموده ایم.

یوسف حق دوست -دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی- نیز در این دیدار با اشاره به نقش مهم شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در روشنایی و توسعه استان به کمک انرژی برق، اظهار داشت: ما اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان را با همکاری تمامی مسئولین و دست اندرکاران خصوصاً مدیرعامل این شرکت برگزار کردیم و البته جشنواره ای که مراسم اختتامیه آن در سالن شهید رخشا ارومیه برگزار شد، پایه گذار این مسئله گردید که مقام اول کشور را در جشنواره بدست آوریم.

وی تصریح کرد: قناعت از آموزه های دینی ما بوده و به معنی کم مصرف کردن نیست بلکه به معنی درست مصرف کردن است.

حق دوست در ادامه بیان کرد: خبرنگاران تنها قشری هستند که می توانند شرکت برق را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق یاری نمایند.

حسین عبدالهی -رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی- نیز ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مسئولان شرکت برق اظهار امیدواری کرد: مدیریت شرکت برق استان، سازمان بسیج رسانه را همچون سال گذشته در برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر نیز یاری نماید.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و تندیس توسط رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر به عمل آمد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: