https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2834
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به ربوده شدن ۲۷۰۰ جوان دیگر سوری در حسکه توسط تروریست‌های «پ.ک.ک» و «ی.پ.گ» اعلام کرد: غرب «پ.ک.ک» را در سوریه ایده آل و آرمانی جلوه داد.

به گزارش آدلین نیوز، ابراهیم کالین -سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه- طی توئیتی نسبت به اقدام گروه تروریستی «پ.ک.ک» و «ی.پ.گ» که طی یک ماه گذشته در مناطق تحت اشغال خود در استان حسکه واقع در شمال شرق سوریه ۲۷۰۰ جوان دیگر را با توسل به زور و خشونت مجبور به پیوستن به صفوف خود کرده، واکنش نشان داد.

کالین در ادامه توئیت خود نوشت: این گروه تروریستی برای جذب جوانان در حسکه به صفوف خود، آنها را می‌ربایند​​​​​​​.

وی همچنین تاکید کرد: غرب «پ.ک.ک» را در سوریه ایده آل و آرمانی جلوه داد.

آیا طرفداران این گروه نسبت به این اقدام چیزی خواهند گفت؟ احتمالاً مجدداً سکوت خواهند کرد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: