https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3134
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۱۱

مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سرنوشت قاتل زن ارومیه ای پس از ده سال معلوم شد.

اخبار حوادث / حوادث ارومیه

ناصر عتباتی -مدیر کل دادگستری آذربایجان غربی- گفت: در سال ۱۳۹۰ فردی به هویت معلوم مرتکب قتل یک خانم شده بود که حکم قصاص وی صادر و در شعبه ۱۳ دیوان عالی کشور نیز تایید شده بود و قاتل نیز منتظر اجرای حکم قصاص بود.

وی می گوید: با جلب رضایت اولیای دم مرحومه و با تلاش و میانجیگری اعضای شعبه ۳۵ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان ارومیه در جهت اجرای سنت حسنه گذشت و در نهایت تلاش‌های این عزیزان، منتج به نتیجه گردید و با اخذ رضایت از اولیای دم، محکوم به قصاص نفس از مجازات قصاص رهایی و به آغوش خانواده بازگشت.

این مقام مسئول ادامه داد: سازش در پرونده‌های قتل عمد در آذربایجان غربی در سال جاری به عدد ۱۹ رسید.

عتباتی معتقد است: سنت حسنه سازش، خصومت و اختلافات مردم را به صورت ریشه‌ای حل می‌کند به همین دلیل باید از تمام ظرفیت‌ها برای صلح و سازش بهره گرفت و مردم را به سمت وسوی سازش سوق داد و باید ریش سفیدان، متنفذین، روحانیون، پدران و مادران گرامی شهداء که جایگاه ویژه‌ای نزد مردم دارند در این امر خیر دستگاه قضایی را یاری کنند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: