https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2391
۰۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد: مسابقه بزرگ بهار رحمت را در فضای مجازی برگزار می کنیم.

به گزارش آدلین نیوز، به منظور انس بیشتر فرهنگیان و دانش آموزان عزیز با کلام الهی و معارف قرآنی و پر کردن اوقات و فراغت دانش آموزان در خانواده ها مسابقه بزرگ بهار رحمت در فضای مجازی برگزار می گردد.

این مسابقات در شش رشته جداگانه قرائت قرآن شامل تحقیق، ترتیل، حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، اذان، دعا خوانی دعای هفتم صحیفه سجادیه و صحیح خوانی نماز برگزار می گردد.

فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و علاقمند جهت شرکت و کسب اطلاعات لازم در پیام رسان ایتا به لینک اداره قرآن، عترت و نماز https://eitaa.com/QuranEtratNamaz_AZ مراجعه فرمایند که کلیه اطلاعات بارگذاری شده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: